Inlägg från: Ullabellasekreterare |Visa alla inlägg
  • Ullabellasekreterare
    CarinaL26 skrev 2017-01-10 17:49:42 följande:

Tänder du på Jens eller på Seth?

Inget fel att tända på en skådis men har noll och ingen förståelse för dem som tänder på kriminella element.

Jag tänder iaf på bådeoch, sålänge han inte gör illa mig.  

Men tror Jens är rätt skötsam som person.. (numera) 
  • Ullabellasekreterare
    John22 skrev 2017-01-10 18:43:23 följande:

Han ser ju ut som en pundare, eller en Hammarbyare om man sätter en påse tomma ölburkar i ena handen på honom.

Ptja han är ju en fd pundare/alkoholmissbrukare? 

Inte för att jag ser något negativt med det, han verkar världsvan. 
  • Ullabellasekreterare
    CarinaL26 skrev 2017-01-10 19:23:00 följande:
    Men du har inga problem med att den kriminelle göt andra människor illa?
    Nja inte direkt, de som håller på med sådant brukar ju inte direkt vara några änglar själva 
  • Ullabellasekreterare
    CarinaL26 skrev 2017-01-10 19:37:54 följande:
    Långt ifrån alla. Och att småbarn till den misshandlade också blir drabbade, kanske till och med bevittnar misshandeln, är förstås också egalt.
    Vem har sagt det? Har aldrig dejtat nån som gett sig på småbarn, eller föräldrar till dem. Det handlar ju om personer "inom kretsarna".
    Visserligen har vissa av dem också barn, men man brukar ofta lämna sådant liv när man skaffar ungar eller iaf lugna ner sig drastiskt. 
  • Ullabellasekreterare
    kaleidoskop88 skrev 2017-01-11 15:00:03 följande:

Är det Jens Hultén? Alltså, jag var med som statist i en jättedålig film som spelades in i Stockholm för en massa år sen, typ 2000 kanske? Han var med i den och var sååååå himla dryg! Jag var bara en ung tjej på den tiden, men jag minns att han liksom inte "nedlät" sig till att titta på en eller hälsa eller så. Han bara gick omkring där i ett garage med inoljad överkropp o spände sig haha ^^ Men det är ju länge sen... Och jag kan ju ha fått fel bild. Kanske.

Ja det är han.  

Jag tror att han kanske utvecklats som person på senare år, vet att han jobbat som dörrvakt och har haft endel problematik med missbruk medmera, som han numera tagit sig ur. När man lyssnar på hans intervjuer låter han rätt ödmjuk iaf, som nämnts tidigare i tråden. 

Alla kan ju ändras =) 
Svar på tråden Jag har en crush på Seth Rydell!