• Anonym (Tjej)

Jag har en crush på Seth Rydell!

Jag fastnade nyligen(jag är efter jag vet!) för Johan Falk-filmerna och det känns lite pinsamt men alltså, DAMN vad snygg han som spelar Seth Rydell är(Jens Hultén)!
    Jag tror jag är kär! Skulle ge allt för en dejt(ligg) med honom! 

Någon här som vet mer om honom? =) 

Har ni haft någon crush på någon kändis någon gång? Berätta  =) 

• Svar på tråden Jag har en crush på Seth Rydell!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Mjo) skrev 2016-11-10 23:49:32 följande:

Du har ju förmodligen,som du själv säger, fått en crush på just "Seth Rydell". Skulle du dejta/träffa/prata med själva skådisen skulle du nog bli besviken. Menar ju självklart inte att det skulle vara något fel på honom, men han ÄR ju inte karaktären du fallit för. Han ser ju inte ens ut på det sättet irl. :)

Nej jag vet, han verkar vara helt tvärtom än Seth utifrån de (få) intervjuer jag sett med honom. 
    Men det är nog bra det, man skulle nog inte orka vara tillsammans med en sådan som Seth någon längre tid iaf..
    Har dejtat en sådan kille och även om det är bra sex så är det ganska jobbigt med såna killar. Väldigt känslosamma, tycker synd om sig själva när de råkar illa ut trots att de själva försätter sig i situationerna, massa dramatik med struliga "vänner" osv osv. 

Jag tror nog att det är trevligare att vara med en som Jens Hultén då, han verkar vara väldigt ödmjuk och lugn, jordnära liksom. 
  • Anonym (Tjej24år)

Jag har aldrig någonsin haft en crush i någon skådis,

(inte ens när jag var yngre) tills att jag såg "Seth Rydell" Omg den karln alltså ! Man vill bara hoppa in i filmen och trycka in honom mot vägg och hångla upp honom.

Har sagt till min partner att Rydell är mitt frikort, haha.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Jens Hultén) skrev 2016-11-10 23:58:24 följande:
    Härligt att höra att du har beställt alla filmerna.

Jag kommer framöver ha lite fullt upp med andra projekt.
    Jaså, vill du berätta mer? =) 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (mums..) skrev 2016-11-10 23:59:46 följande:

Det kommer eventuellt en uppföljare med Seth i huvudrollen, Vi får hoppas!

Ååh jag hoppas verkligen på det! Det vore ju grymt! Och rentav korkat att inte göra en sådan film/serie, det är ju pga honom alla kollar på Johan Falk ^^ 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjej24år) skrev 2016-11-11 00:57:19 följande:

Jag har aldrig någonsin haft en crush i någon skådis,

(inte ens när jag var yngre) tills att jag såg "Seth Rydell" Omg den karln alltså ! Man vill bara hoppa in i filmen och trycka in honom mot vägg och hångla upp honom.

Har sagt till min partner att Rydell är mitt frikort, haha.

Haha, I know the feeling! Jag brukar inte heller vara särskilt intresserad av kändisar men han är ett undantag, sjukt attraktiv ju ;o 

• Anonym (Runspeed)

Ja, snygg är han. Jens hade lätt fått matcha mina löpsteg i joggingspåret eller tvättat min bil en varm sommardag om han inte varit känd. Det måste vara ett öde värre än döden att inte kunna gå på stan utan att ha en drös nyfikna fnittrande medborgare efter sig. Urk!

• Anonym (mums..)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-11-11 01:14:32 följande:
    Haha, I know the feeling! Jag brukar inte heller vara särskilt intresserad av kändisar men han är ett undantag, sjukt attraktiv ju ;o 

Snyggaste kroppen enligt mig.Lång och muskulös utan ådror och fortfarande med lite "hull". Ljus och hårfri. En riktig viking..
  • Anonym (mums..)
    Anonym (Runspeed) skrev 2016-11-11 07:24:57 följande:

Ja, snygg är han. Jens hade lätt fått matcha mina löpsteg i joggingspåret eller tvättat min bil en varm sommardag om han inte varit känd. Det måste vara ett öde värre än döden att inte kunna gå på stan utan att ha en drös nyfikna fnittrande medborgare efter sig. Urk!

Och värre lär det bli. Nu när man upptäckt honom utomlands också. han har ju haft roller i både Bond och Mission Impossible..
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (mums..) skrev 2016-11-11 15:37:30 följande:
    Snyggaste kroppen enligt mig.Lång och muskulös utan ådror och fortfarande med lite "hull". Ljus och hårfri. En riktig viking..
    Ja.. Nu var han väl iofs väldigt tränad just inför den filmen men jag håller med. drool 
  • Anonym (;))

Men hallå, Seth?! Har ni helt missat FRANK??? *dregel*

Svar på tråden Jag har en crush på Seth Rydell!