Kontakta kvinnan min man var otrogen med?
Hej.
I somras var min man otrogen, vid ett tillfälle säger han själv och jag har valt att tro på det.
Jag var gravid i vecka 34 vid tillfället han var otrogen på en fest och fick reda på det av en slump veckan efter då han var på fest igen och han hade glömt ligga ut från FB på datorn och messenger aviserades i en liten ruta i högra hörnet. Jag Kunde således inte undvika att se konversationen som i stort sett handlade om att det var fel, hon skämdes och blaha blaha....
Jag fick ett mentalt sammanbrott och trodde jag op riktigt skulle få en psykos, delvis relaterat till min utsatta position. Valde dock att försöka förlåta och gå vidare. Veckan efter i v36 föddes sonen med buller och brak. Tror absolut att mitt mående hade att göra med tidiga födelsen.
Pojken föddes alltså i mitten av juli och sen dess har detta präglat mina dagar varje dag. Emellanåt mår jag ganska bra och emellanåt mår jag USELT.
Känner att sveket är så stort och vi har pratat mycket om det men vad hjälper det när jag inte litar ett jävla dyft på honom.
Älskar honom och VILL verkligen att det ska bli bra.
Vi har varit ett par i över 11 år. Jag är 30 så hela mitt vuxna liv har han funnits där så ett liv utan honom känns alldeles för överväldigande.
Och apropå ålder - hon hade valde att bedra mig med är typ 55 år.
Ser visserligen fräsch ut för åldern men känns ju Inter heller sådär superbra.
Hon bor bara några gator bort OCH jobbar på samma jobb som honom.
Jag möter henne nästan VARJE dag när jag är ute och går.
Han har sökt lite nya jobb med chansen att han befordras på det befintliga arbetet är stort så förmodligen blir han kvar.
Jag är helt utmattad av alla känslor som florerar i min kropp.
Trodde aldrig att jag skulle älta nåt dylikt... men från att ha känt mig stark och säker i mig själv så är jag totalt nedbruten, skäms (!!) över att ha blivit bedragen och hatar mig själv och min kropp.
Jag vill kontakta henne och fråga exakt vad som hänt, men är det verkligen en bra idé? Vi känner inte varandra men vi vet vilka varandra är och har även jobbat tillsammans för ca 10 år sedan.
Som det är nu så ser jag ju att hon skäms när jag möter henne men vi har inte sagt nåt. Jag pallar inte att pratat med henne IRL pga jag är rädd att börja gråta och det skulle göra att jag känner mig helt utlämnad.
Hjälp mig innan jag faller så djupt ner i detta träsk så jag aldrig kommer upp igen.