Saknar man inte sin partner?
Hej! Jag och min pojkvän har vart tillsammans i lite mer än 1 år och har ett distansförhållande, träffas alltså mest på helger. Nu har vi inte träffats på 2 veckor, var lite tjaffs förra helgen så han sa att han inte ville att jag skulle komma dit då. Men nu har det gått en vecka till och han säger idag att han tycker inte det alls är konstigt att vara ifrån varandra så länge för då kanske man får sakna varandra lite. Men det har liksom gått två veckor? Jag saknar ju honom redan efter bara några dagar.
Såhär sa han idag: Du har sedan dag 1 varit på mig direkt dagen efter du åkt härifrån att du saknar mig och när vi inte setts på en vecka så får du typ panik om jag inte vill ses redan då. Man måste inte ses jämt.
Är det jag som är knäpp och efterhängsen eller är det så att han inte känner så starkt för mig kanske? Saknar man inte sin partner efter en vecka ifrån varandra?
Mina funderingar går ju också som så att hur ska vi kunna bo ihop om han tycker det är för mycket att ses varje helg? Vad ska jag göra?