Inlägg från: Änglamamma007 |Visa alla inlägg
  • Änglamamma007

InviMed

Jag och min sambo gjorde ivf med donerat ägg på Invimed i Gdynia 2016. Vi är otroligt nöjda med det proffsiga bemötandet, medicineringen och kunskapen. Iallafall då svarade koordinatorn Agnieszka snabbt på mina email under processen till och med under kvällar och helger. 13 juni 2016 fick jag två embron isatta och i slutet på juni blev testet positivt. Mars 2017 föddes vår underbara son som är 15 månader nu. 4 embryon överlevde efter 5 dagar varav 2 sattes in och 2 fryste in. Skulle jag behöva göra om det skulle jag välja samma klinik. Det kändes personligt och tryggt. Vi valde mellan även Invicta men där kändes det som det var på löpande band. Det kostade ca 30.000 -35.000kr med hela processen och medicinerna och proverna och sedan tillkom såklart resor och boende.

• Änglamamma007

Jag har länge tänkt att skriva med det har inte blivit av, jag tror att när det går vägen så är man inte här och surfar och letar längre som man gjorde förut och de flesta som är nöjda skriver nog inte det. Fast egentligen skulle göra det så det inte blir snedvridet. Iallafall fick jag ett email från kliniken för ett par veckor sedan att de skulle vara tacksamma att jag skrev om mina upplevelser. Jag var jättenöjd såklart eftersom jag fick positivt resultat jag vet inte om det hade med det att göra men jag följde medicineringen slaviskt och köpte på mig medicin så jag inte skulle riskera att få slut på den så har massa kvar men det är värt varje krona. Har ni frågor får ni gärna ställa dem till mig. Tråkigt bara att inte bli trodd på men jag förstår, jag hade förmodligen reagerat likadant om jag haft dåliga upplevelser och detta jag gått igenom och ni går igenom för att få barn är så påfrestande och ännu mer om saker går fel. Kram och lycka till

Svar på tråden InviMed