Hej! Åh de är alltid så fantastiskt att läsa om ung kärlek trots att jag bara är 20 år gammal!
Jag och min sambo träffades första gången när jag var 15 & han 17.
Vi började prata över internet & fastnade helt för varandra. Vi bestämde oss för att träffas (32 mils distans) & vi föll för varandra direkt.
Vårt förhållande då var fantastiskt, men väldigt jobbigt med distansen & ekonomin. Levde på barnbidrag 1000kr/ månad & det skulle räcka till tåg osv. Då höll vårat förhållande i 7 månader & vi blev allt för omogna för varandra. (Detta var 2012)
Vi beslutade oss att avsluta vårat förhållande (mest på mitt villkor)
Vi startade om våra liv på helt olika plan. Han ingick i ett nytt förhållande & jag levde singel livet ut till fullo!
Jag var alltid nyfiken på hur han hade det, men kunde aldrig få någon kontakt pga hans (mina åsikter) idiotiska dåvarande flickvän.
Åren gick och jag av ren nyfikenhet förra året sökte upp han på instagram & började följa honom. (Jag trodde att han hatade mig) men han följde tillbaka!!
Jag blev överlycklig & såg sedan att han inte var tillsammans med den tjejen längre.
Han tog kontakt med mig via Facebook & började skriva till mig där. Sedan dess var vi fast i varandra! Vi beslutade oss efter några dagar att träffas. Så jag efter ett 12 timmars jobb pass beslutade mig för att ta min bil & sätta mig och åka 32 mil utan vetskap av vad som komma skall.
Det var det bästa beslutet jag någonsin har gjort!!
Vi föll stenhårt för varandra åter igen. Jag 19 år & han 21 år då! Ung kärlek som åter igen fann varandra. Vi pendlade med distansförhållandet denna gången i 8 månader där vi beslutade oss för att flytta ihop. Så jag tog det stora klivet med att säga upp mig från mitt fantastiska jobb, lämna familj & vänner BARA för hans skull & flytta 32 mil!! Jag flyttade hem till han och hans mamma & vi bodde där i hans lilla rum i 3 månader. Sen fick vi tag på en lägenhet, en med 3rok.
I somras förlovade vi oss och jag är lyckligare än någonsin! & nu försöker vi skaffa barn.
Jag vet, att han och jag är menade för varandra, för att vi hittade tillbaka till varandra och är där vi är idag. Han är mannen i mitt liv & åååååhhhh vad jag älskar honom.