• banan123

Vad är det för svart/vita prickar på golvet?!

Hej! Bor i en lägenhet sedan 4 år tillbaka som jag hyr. Jag har börjat märka svarta och vita prickar på golvet. ( endast på parkettgolven). Både i vardagsrummet och i sovrummet. Under soffan,bakom en hylla och nu mellan två byrår. Det är inte så att det är mer fuktigt där än på andra ställen. Jag blir galen på detta. Är det mögel? Eller vad kan det vara? Min bror tipsade om algtvätt. Att tvätta med de och se om det kommer tillbaka. Vilket jag väl får testa. Men är det någon kunnig som kan?!?!

• Svar på tråden Vad är det för svart/vita prickar på golvet?!
  • banan123
    Crea Diem skrev 2016-11-14 23:45:34 följande:

Spindelbajs

Kan säga att det till 95% inte är spindel bajs då jag HATAR spindlar och spenderar många timmar i veckan på städning och spindel jakt. Som dödas.
  • banan123

Dessutom kommer dom alltid tillbaka på samma ställe efter att jag städat bort det.

• banan123
    Scalaren skrev 2016-11-15 08:29:25 följande:

Varför har du inte ringt din hyresvärd då?

För att jag har världens bästa hyres värd som garanterat kommer säga att det blir så ibland, det är inget farligt och så vidare... men visst kan testa att ringa ????
  • banan123
    banan123 skrev 2016-11-15 08:51:16 följande:

För att jag har världens bästa hyres värd som garanterat kommer säga att det blir så ibland, det är inget farligt och så vidare... men visst kan testa att ringa ????

Skulle vara en smiley inga frågetecken xD
  • Karl42

Hej!

Fick TS något svar på vad det kunde vara för prickar? Har upptäckt något liknande i huset och är nyfiken på vad det kan vara.

• banan123
    Karl42 skrev 2017-03-30 10:22:47 följande:

Hej!

Fick TS något svar på vad det kunde vara för prickar? Har upptäckt något liknande i huset och är nyfiken på vad det kan vara.

Oj förlåt, hat inte varit inne och sett att någon hade skrivit. Det verkade faktisk stämma dom den första kommenterade. Spindel bajs. Hur knäppt det än låter (speciellt hos mig, där spindlar inte överlever mer än 10 minuter haha) Lycka till! :)
Svar på tråden Vad är det för svart/vita prickar på golvet?!