• Sally8585

Någon som vill sällskapa i denna frusterande tid? :)

Jag har BIM imorgon. Bara negativa test. Men hoppas på ett plus ändå! Detta är vårt 4:e barn. Någon mer som har BIM i krokarna? Några symtom? Mina är trötthet, illamående och kissar ofta. Men det behöver inte betyda något ändå med tanke på att man varit skengravid innan ;)

• Svar på tråden Någon som vill sällskapa i denna frusterande tid? :)
  • Sally8585

Ps, jag är 31 år och sambon är 28 år! Så jag är lite nojig över att åldern kommer ställa till det denna gången :(

• mkarlsson89

Jag har bim idag men har inte fått mens än. Testade negativt i söndags. Är kissnödig mest hela tiden och lite yrslig och illamående. Tänker testa igen imorgon om mensen inte kommer under kvällen. Hoppas så mycket på att det är graviditet.

• Sally8585
    mkarlsson89 skrev 2016-11-15 20:25:52 följande:

Jag har bim idag men har inte fått mens än. Testade negativt i söndags. Är kissnödig mest hela tiden och lite yrslig och illamående. Tänker testa igen imorgon om mensen inte kommer under kvällen. Hoppas så mycket på att det är graviditet.

Gud så spänannde!!! Jag ska testa imorgon bitti! Troe jag. Eller vänta ut imorgon och sen testa på torsdag morgon :) med sonen plussade jag super svagt på bim +2. Så är lite kluven när jag ska testa :)
  • mkarlsson89

Ja jättespännande! Vad hade du för symptom när du var gravid förra gången? Kändes det ungefär lika?
    Åh, jag vet inte om jag ska vänta nån extra dag för säkerhets skull. Eller om det är onödigt. Är det nåt vill jag ju veta så fort som möjligt! :)

• Sally8585
    mkarlsson89 skrev 2016-11-15 20:36:06 följande:

Ja jättespännande! Vad hade du för symptom när du var gravid förra gången? Kändes det ungefär lika?

Åh, jag vet inte om jag ska vänta nån extra dag för säkerhets skull. Eller om det är onödigt. Är det nåt vill jag ju veta så fort som möjligt! :)

Då mådde jag illa på kvällen. Hade molvärk en vecka innan och ömma bröst. Så det är ju olika nu, det får ju mig att tvivla nu :( äsch, testa imorgon ;) jag ska nog testa imorgon om inte mensen kommer under natten!
  • mkarlsson89

Fast varje graviditet är väl unik? Så det kan ju ändå vara nåt även fast det känns annorlunda! Håller tummarna!
    Haha, ja jag tror inte jag kommer kunna vänta en extra dag. Är sååå otålig!

• Sally8585
    mkarlsson89 skrev 2016-11-15 20:49:38 följande:

Fast varje graviditet är väl unik? Så det kan ju ändå vara nåt även fast det känns annorlunda! Håller tummarna!

Haha, ja jag tror inte jag kommer kunna vänta en extra dag. Är sååå otålig!

Jo det är sant! Minns inte hur de andra 2 grav var heller :) haha! Jag ska nog testa imorgon bitti. Kan inte heller hålla mig :')
  • Cata-rina

Hej har bim den 21. Har försökt att få till det länge nu ända sen januari. Har dessutom använt äl stickor sedan april men inget händer Har inga ovanliga symtom ännu

Svar på tråden Någon som vill sällskapa i denna frusterande tid? :)