Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

013

finns de ett sånt riktnummer i vårt avlånga land?

De är någon som ringer oss, vi svara och de är tyst i telefon sen lägger dom på luren, är sååååå IRRITERANDE!!!!

• Svar på tråden 013
  • Änglatuss

har sökt på hela numret på eniro... men hitta inget!

• Änglatuss

de ringde nån telefonskit igår oxå ifrån ett 045 nummer, eller om nått liknanade, är så less!

• Änglatuss

013 3410111 är hela numret

• Änglatuss

jo jag vet, hur drygt som helst
    de ringde nå telefonbolag igår å verkligen truga på en skiten, men jag va bestämd, vi söker själva efter nått annat om vi inte är nöjda, sa att vi ringde med glocalnet nu och hon började babbla om kostnader hit och dit, ja med deras skulle jag ju ringa för (abonemanget skulle kosta 109 kr/månaden) och med glocalnet tror ja vi betalar 119... so what. 10 kr, med deras som jag aldrig hört talas om skulle vi ringa gratis till alla telefonabonenter, medans vi ringer gratis till dom som har glocalnet, försökte förklara för henne att alla vi ringer till har typ GLOCALNET! vi vill inte byta men de fatta inte hon på andra ändan!

• Änglatuss

ett telebolag alltså?

dom ringde som tokar igår och imorse lät jag bli att svara...

• Änglatuss

vad är numret för de här nix då?
    för dom ringer som tokar ifrån olika bokklubbar med *blir arg*

• Änglatuss

tack
    ska ringa med desamma!

• Änglatuss

nu har jag ringt nix
    men måste ringa om 2 dagar igen och inom 4 veckor för att få en spärr... sen så gav de ju inte full effekt på engång heller

menmen tack iaf!

• Änglatuss

har förstått att de är ett linköpingsnr nu!!

vet iaf att de inte är nån ifrån tex tradera.... vart lite orolig att nån försökte ringa oss och va missnöjd!

• Änglatuss

suck suck suck
    nu ringde ett annat telemarks bolag, VILL IIIIIINTE!!!

Svar på tråden 013