• Flikkan92

Bebisverkstad dec/jan

Jag och min sambo ska också börja försöka. Han har tre sedan innan, det blir mitt första.

Slutade med P-plåster för en månad sedan och har nu fått min första riktiga mens. Borde ha ÄL runt den 15e. Ska prova med stickor för att se att allt kommit igång som det ska

• Flikkan92

Tack!

De är 9, 10 och 12

Jag har varit gravid innan (gjorde abort) så de borde inte vara några problem hoppas jag.. Så länge vi matchar

• Flikkan92

Nej, hoppas inte! Har precis haft min första riktiga mens (tog slut igår) efter att jag slutat med P plåster för en månad sedan. Problemet är att jag under alla år utan preventivmedel alltid haft så oregelbunden mens. Vet inte hur vi ska kunna pricka in ÄL..

Glada syskon får vi hoppas på

• Flikkan92

Hur går det för alla?

Min ÄL borde närma sig nu, dags att börja mysa i helgen och sedan några dagar framåt

• Flikkan92

Jag var skengravid efter min förra ÄL. En väldans molvärk som kom och gick. Riktigt ont i brösten och kissnödig konstant! Och magen var helt ur form. Så himla gasig! Så nog lurade jag mig själv alltid :-/

• Flikkan92

I morse fick jag ett svagt streck på äl stickan. Å nu vid 17 var det betydligt starkare! Borde ha äl i morgon, känner tydlig värk i tjejmagen. Vi myser på här hemma för fulla muggar!

• Flikkan92

De verkar som om jag hade äl igår.. hade sån värk i tjejmagen i tre dagar som blev för varje dag och igår så var det som värst på kvällen! Och nu på morgonen hade testet blivit mycket svagare igen och på em och kvällen var testerna helt tomma. Så även om de inte gav helt fullt utslag igår så lär jag väl ha haft den med tanke på den klara stegringen som blev under dagen?

Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan