• fritil9

Bebisverkstad dec/jan

Hoppar in här :) Jag och min flickvän gjorde ett inseminationsförsök 19/12 på klinik och har bim 3/1! Börjar bli så otålig! Gjorde ett test igår, men det var negativt. Har haft mensvärk i ca 1 vecka, men inga färgade flytningar eller så.. får se vad som händer! Så förväntansfulla nu!

Håller tummarna för er andra :)

• fritil9
    Hallonfrossa skrev 2017-01-01 23:11:42 följande:

Välkommen hit! Så spännande!

Hoppas på.+ snart för er :)

Tack! Idag kom bruna, trådiga(?) flytningar dock.. verkar inte tagit denna gång :'(
  • fritil9
    Mjölk skrev 2017-01-02 21:34:37 följande:

Mmmm jag också!

Vi ser till att få bebisar 2017! ????

Ja det gör vi!! *Håller tummarna*
  • fritil9
    Mjölk skrev 2017-01-02 22:15:08 följande:

Åh vad trist!

Hoppas på nästa gång då! ???

Ja det får vi göra! Tråkigt! Hade en sån känsla att det blivit denna gång! Haft molvärk länge, brukar bara ha ont första dagen på mens annars! Så ledsen :'(
  • fritil9
    Mjölk skrev 2017-01-02 23:09:16 följande:

Låter trist, men det är väl inte helt säkert än?

Nej inte 100% men 99%! Tänkte tagit ett test imorse, men vaknade med världens mensvärk, så väntar på att det ska börja "rinna". :)
  • fritil9
    Hallonfrossa skrev 2017-01-03 15:26:52 följande:

Mn nej! :(

Hoppas det bara är en mellanblödning och att allt är som det ska :)

Någonstans känns det konstigt denna gång.. brukar inte få denna "starka" mensvärken förrän när blodet kommit så att säga, och brukar vara exakt på dagen.. denna gång vaknade jag med hemsk mensvärk, men ännu ingen mens, bara blodblandade trådiga flytningar! Hmm.. har den inte kommit inatt tar jag nog ett test i morgon bitti!
  • fritil9
    Hallonfrossa skrev 2017-01-07 18:53:31 följande:

Här hemma har jag äntligen fått positivt äl test så bara att sexa på som galningar nu då

Har nog ganska så lång follikulär fas, är i dag på cd 19 och senaste barnet hade jag på dag 28, seg väntan.

Men nu så är det snart bim igen

Här går det inge bra, mensen kom på bim dagen sen.. så nu väntar vi på äl och ännu en resa mot kliniken.. ????

Väntan är ju det värsta alltså!! Men sexa på så håller jag tummarna!! ????
  • fritil9
    Hallonfrossa skrev 2017-01-07 21:39:31 följande:

Så tjatigt! När har du äl?

Ja den är tjatig men att jag faktiskt fick positivt äl test är helt otroligt, har inte fått det med någon av mina 4 barn :)

19/1, så borde väl få utslag 18/1 om det är lika exakt som förra månaden ?

Häftigt!!
  • fritil9

[quote=77295487][quote-nick]Mjölk skrev 2017-01-10 13:05:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Åååå Grattis!!! Vad kul!

Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan