Bebisverkstad dec/jan
Ja verkligen! Medföräldern hämtade spermaburkar idag. Allt känns så absurt, vi skrattade mycket. :)
Ja verkligen! Medföräldern hämtade spermaburkar idag. Allt känns så absurt, vi skrattade mycket. :)
Hallonfrossa: Ja, jag känner att ägglossning är på gång. Känner aktivitet i äggstockarna. Så antingen det eller mens på g. Vet ju inte om min miniblödning på 2-3 dagar var en riktig mens.
Jag och min sambo hoppas på att bli gravida ?Slutade med p-pillerna förra veckan och har precis haft mens så nu håller vi tummarna ????
Åh håller tummarna för dig! Lite liknande känsla som jag har. Jag kollar med äl-stickor. Vi ska hursomhelst göra en heminsemination imorgon kväll. Aaaah!
Är monitor nåt som kollar temperatur och så?
Jag testar så här och känner av. Jag brukar kunna känna av min kropp väl men nu när jag haft minipiller i 2,5 år så är det svårare. Hoppas verkligen att det är äl snart. Annars är det bara att vänta till nästa riktiga mens o räkna därifrån.
Hallonfrossa: aha då förstår jag.
Gjorde heminsemination idag, det gick bra. Vi ska göra om det imorgon o på fredag också. Håller tummarna nu!
Har nyligen genomgått ett missfall i v. 13 och har fått tillbaka min mens som tog slut igår, jag är så taggad för att sätta igång igen!
Har köpt på mig massor av ÄL tester, ska jag börja testa fr.o.m idag?
Innan min graviditet så hade jag koll på min äl och den kom rätt tätt efter min menstruation.
Lina E: välkommen här. Jag började testa dag 11. Nu är det dag 15 o jag har inte fått utslag än på ägglossningsstickor. Har inseminerat tre kvällar i rad dock. Hoppas på utslag imorgon!
Jag och min sambo ska också börja försöka. Han har tre sedan innan, det blir mitt första.
Slutade med P-plåster för en månad sedan och har nu fått min första riktiga mens. Borde ha ÄL runt den 15e. Ska prova med stickor för att se att allt kommit igång som det ska
Ingen äl här.enöigt testen ännu, har dock haft alla symtom man kan på att den borde ha skett i dag, även äl testen har varit som starkast i går em, dock ej positiva men nu är de helt obefintliga, knappt en skugga, kanske har missat lh toppen?
Återstår att se i mitten på.månaden helt enkelt, dock hade jag ej äl förens på dag 26 med förra barnet och är i dag enbart på dag 16 så kanske är för tidigt......återstår att se som sagt :)