• Mjölk

Bebisverkstad dec/jan

Lillen 84 skrev 2016-12-11 15:12:20 följande:

Då hade vi nog äl ungefär samtidigt; )

Spännande! ????

Skengravid har jag varit många gånger. Haha! Men ömma bröstvårtor har jag aldrig haft så hoppas på att det är ett gott tecken. Samt den extrema tröttheten och lite illamående (inte nåt mycket dock).

Jag har haft lite molvärk idag faktiskt! ????
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-11 20:21:40 följande:

Vad jobbigt det låter för dig! :/

Hoppas det är ett gott tecken, man vill ju inte ha en massa trams utan resultat så att säga.

Har börjat få en fruktansvärt metallsmak i munnen, haft i ca 4 dagar nu, hade det när jag väntade minstingen oxå så hoppas på ett gott tecken.

Vet ju fortfarande inte exakt när äl var, om den nu var, så tar det lite lugnt kring det och kommer testa lite här och där :)

Mmm hoppas också att det är ett gott tecken!

Ska försöka vänta med att testa tills nån dag efter bim iaf. ????
  • Mjölk
    Aviva skrev 2016-12-11 21:08:47 följande:

Hej jag följer gärna ! Ska sj göra samma sak den 14 , :D

Välkommen hit! Vad ska du göra idag? Insemination? ????
  • Mjölk

Hur går det för er?

Min molvärk är kvar och ömmande bröstvårtor. Och svårt att somna/dålig sömn.

• Mjölk
    Flikkan92 skrev 2016-12-14 18:21:57 följande:

I morse fick jag ett svagt streck på äl stickan. Å nu vid 17 var det betydligt starkare! Borde ha äl i morgon, känner tydlig värk i tjejmagen. Vi myser på här hemma för fulla muggar!

Håller timmarna för er! Mys på. ????
  • Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-14 19:34:04 följande:

Här är en hel det molvärk i magen och bak i ryggen, har en fruktansvärd metallsmak i munnen och på tungan, jätte trött har jag blivit de senaste dagarna och en väldigt högvtemp utan feber.

Annars känns allt som vanligt, men i går när jag skulle upp ur sängen så högg det till i magen och gjorde jätte ont, typ som ligamentsmärta, hade ont där länge efter, fy bubblan.

Hoppas det är positiva tecken!!! Verkar ju onödigt jobbigt annars.

Jag fick lite rosa på pappret efter toabesök imorse men sen inget mer. Tänkte att jaha då blir det mens nu då...

Får bara vänta o se.
  • Mjölk
    Flikkan92 skrev 2016-12-15 23:08:01 följande:

De verkar som om jag hade äl igår.. hade sån värk i tjejmagen i tre dagar som blev för varje dag och igår så var det som värst på kvällen! Och nu på morgonen hade testet blivit mycket svagare igen och på em och kvällen var testerna helt tomma. Så även om de inte gav helt fullt utslag igår så lär jag väl ha haft den med tanke på den klara stegringen som blev under dagen?

Ja, det är ju mycket möjligt att du hade äl då! ????
  • Mjölk

Mmm trist. Nä den kom inte tidigt. Tror att den "mensen" jag fick tre dagar efter att jag slutat ta p-piller inte riktigt var mens. Den lilla blödningen jag hade då varade typ 2,5 dagar. Men nu fullskalig mens. Så blir nytt försök. ????

• Mjölk

Jo, det var skönt att veta nu. Känns bra också att liksom rensa ut systemet. ????

Svar på tråden Bebisverkstad dec/jan