Bebisverkstad dec/jan
Jasså?
Blir det bättre effekt om man får orgasm? :)
Jasså?
Blir det bättre effekt om man får orgasm? :)
Jaha! ! Där lärde man sig något nytt :) :)
Brukar du vänta till bim innan du testar? :)
Jag är ju så himla nyfiken, så brukar alltid testa från äl+9-10 där omkring, men denna gången ska jag försöka vänta in bim men det är så svårt haha :)
Tror att man minst måste vara runt äl+8 men det är i lägsta laget, det har ju så mycket att göra med när ägget fäster ju, de kan ju sväva runt i livmodern någon dag innan det fäster och då börjar ju hcg utsöndras senare så därför rekommenderar de väll inte innan äl+14, men jag själv har alltid fått + på äl+ 10 med alla barn utom senaste nu, som inte gav + innan bim+12.
Hoppar in här :) Jag och min flickvän gjorde ett inseminationsförsök 19/12 på klinik och har bim 3/1! Börjar bli så otålig! Gjorde ett test igår, men det var negativt. Har haft mensvärk i ca 1 vecka, men inga färgade flytningar eller så.. får se vad som händer! Så förväntansfulla nu!
Håller tummarna för er andra :)
Ja men snart så :)
Själv har jag ca 19 dagar kvar till bim .går sååå segt haha
Tack!! :D Håller alla tummar och tår för att slippa mensen!!
Tack! Idag kom bruna, trådiga(?) flytningar dock.. verkar inte tagit denna gång :'(
Tack! Idag kom bruna, trådiga(?) flytningar dock.. verkar inte tagit denna gång :'(
Ja det får vi göra! Tråkigt! Hade en sån känsla att det blivit denna gång! Haft molvärk länge, brukar bara ha ont första dagen på mens annars! Så ledsen :'(