Lesbisk mamma
Anonym (Lillan) skrev 2016-11-20 23:17:55 följande:
Inte så kul att få detta kastat i ansikten. Har inget val, valde att pga att vissa blir äcklade och har fått så jobbiga kommentarer att inte sova hos henne.
Det som är tufft för dig är att din syster mår dåligt och är så hatisk. Som så många har skrivit så ska du inte ta ansvar för någon annan än dig själv. Du tycker om din mamma, pappa och dina systrar. Din syster behöver hjälp men den hjälpen kan du inte ge henne. Tyvärr tror jag att det är ett av de stora problemen nu.
Träffa din mamma så mycket du vill, bowla med henne det kan vara kul.. När din pappa vill att ni ska göra något kul tillsammans så gör det. Du ska inte välja en av dina föräldrar, du är lycklig nog att ha två
.Nu är det långt till jul, men jag hoppas att du firar den med båda dina föräldrar. Jag tycker att det är jättebra att du skrev här på FL och jag hoppas faktiskt att du uppdaterar oss (om du har lust). Denna tråden tycker jag är viktig på så många sätt, den behandlar olika saker som händer i livet som vi kanske inte alltid pratar om. Så jag hoppas verkligen att du skriver igen för som du märkt har en del verkliga erfarenheter av just det du beskriver.