Inlägg från: Anonym (Fyy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fyy)

Lesbisk mamma

Fy vad ni utsätter eran mamma för! Skäms!

Det är väl insidan som räknas? Skit i om personen har en kuk eller snippa.

Det viktigaste är.väl att din mamma är lycklig? Ta ett steg i taget.

Du kanske ska börja vara hos din mamma mer då din pappa och tvillingsyster verkar påverka dig väldigt mycket..

• Anonym (Fyy)

Du behandlar din mamma som skit. Skäms på dig!

• Anonym (Fyy)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-06 08:03:13 följande:

Det kanske jag för, men jag behandlar henne bäst trots allt. Sa till min mormor att tala om för henne att jag älskar henne. Det är svårt att höra från pappa att hon aldrig velat ha barn med honom. Att hon ljugit och att hon älskar kvinnor.

Din pappa ljuger för dig för att han är sårad. Din pappa gör med skada än nytta!
  • Anonym (Fyy)

Men tanke på hur ni behandlat henne kanske det är dags för er att backa lite! ni gör ju så eran mamma mår skit! 

• Anonym (Fyy)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-08 21:43:03 följande:

Jag har verkligen inte gjort någonting, min syster förstår jag men jag? Jag skrev att jag älskade henne. Och pappa har ju barnen hos sig.

fast du har inte behandlat henne så bra under tiden! ge henne lite tid nu.
  • Anonym (Fyy)

TS, jag läser dagligen och blir mörkrädd över vad vissa skriver! 
    Hon är din mamma, ditt kött och blod! 
    Man kan inte rå för vem man älskar, kvinna man, vit, mörk. det bara händer! 
    Din mamma har säkert försökt att rädda förhållandet med din pappa, men till slut gick det inte! 
    Varför inte stötta henne i detta som händer och säga "Det är okej mamma, jag gillar inte hur saker har blivit men jag hyser inget agg mot dig pga din läggning, bara besviken på att det gick så fort".
    Visa din mamma att du fortfarande bryr dig och älskar henne, hon är fortfarande densamma fastän hon älskar en kvinna! 

• Anonym (Fyy)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-19 15:24:54 följande:

Sa till mamma att jag älskade henne mest i hela världen.

Ja, varför skulle du inte göra de?
Svar på tråden Lesbisk mamma