Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Ville åka och hälsa på idag men hennes flickvän var där då så jag sa nej. Jag kan aldrig tro att hon vill ta sitt liv. Menar du att jag ska bo hos mormor och morfar? Det behöver jag inte. Hon skriver alltid att hon saknar mig vilket är så fruktansvärt svårt.

Plupp73 skrev 2016-12-05 20:56:47 följande:

Jag skrev ju i början av den här tråden om en kollega som blev avskärmad från sina barn när han lämnade sin fru och blev ihop med en man (som han nu är gift med). Trots att han älskade sin man så blev han djupt deprimerad när barnen inte ville ha kontakt utan tog mammans parti. Han blev inte ens bjuden på sin äldsta dotters bröllop. Han försökte ta sitt liv, men lyckades inte.....och då insåg iaf ett av barnen att Pappa var värd att ha kontakt med.

Jag tycker att du via din mormor ska skaffa någon att prata med, och sedan bo hos sina morföräldrar. Prata med din mamma.

• Anonym (Lillan)

Min syster ville jag skulle lyric pranka henne. Jag blev arg och sa aldrig mamma är inte frisk nu.

Jag skrev ju i början av den här tråden om en kollega som blev avskärmad från sina barn när han lämnade sin fru och blev ihop med en man (som han nu är gift med). Trots att han älskade sin man så blev han djupt deprimerad när barnen inte ville ha kontakt utan tog mammans parti. Han blev inte ens bjuden på sin äldsta dotters bröllop. Han försökte ta sitt liv, men lyckades inte.....och då insåg iaf ett av barnen att Pappa var värd att ha kontakt med.

Jag tycker att du via din mormor ska skaffa någon att prata med, och sedan bo hos sina morföräldrar. Prata med din mamma.

• Anonym (Lillan)

Är så rädd att jag en dag kommer att få ett samtal från mormor om att min mamma dött. Jag tänker på det hela tiden. Och frågar jag mamma hur hon mår så säger hon bara att allting är bra. Det är bra hela tiden. Det känns som hon inte litar på mig eller vill dela med sig om någonting. Men själv ska hon veta allting om mig. Och skriver att hon saknar mig.

• Anonym (Lillan)

Hon saknar nog mig det tror jag. Men säkert inte mycket. Hon skriver aldrig att hon älskar mig med att hon saknar mig skriver hon. Mormor tvingar mig åka till henne också.

Anonym (?) skrev 2016-12-05 23:21:58 följande:

Du har uppenbarligen ingen som helst erfarenhet av människor med depression, det är inget man bara struntar i. Blir så beklämd av att vuxna (?) människor försöker få en tonåring att tveka på att hennes mamma älskar och saknar henne. Du borde skämmas!

• Anonym (Lillan)

Hon är sjuk, hon jobbar inom ambulansen annars trodde inte det skulle hända henne. Men det gjorde det. Jag tror hon saknar mig

Anonym (Larissa) skrev 2016-12-05 22:54:51 följande:

Hon borde strunta i sin depression och tänka på sina barn. Hon saknar inte ts hon hittar på.

• Anonym (Lillan)

Hon har aldrig gjort mig illa! Aldrig någonsin. Är besviken på henne men kan inte visa det nu.

Anonym (Larissa) skrev 2016-12-05 22:16:37 följande:

Fruktansvärt att gå igenom det ni gör. Skulle din mamma verkligen saknat dig skulle hon aldrig gjort dig såhär illa. Det känns som att du lider allra mest. Du är en stark tjej, tänk på dig själv.

• Anonym (Lillan)

Hon skrev idag att jag vilk veta om jag personligen har sårat dig. Och att hon inte vill leva utan mig att jag har det största hjärtat och är den finaste personen hon vet om.

• Anonym (Lillan)

Hon började gråta efter att min syster jag skäms för att skriva det men hon sa att har du haft för många kukar i dig och varit otrogen så att du måste prova med tjejer. Då svarade hon att jag har aldrig varit otrogen mot din pappa ska du veta. Hon har fått hårda smällar av min syster och vidriga blickar. Ändå är min syster den som har varit mammas tjej.

• Anonym (Lillan)

Ja absolut det gör hon säkert föestår inte vad hon menar med att hon saknar mig. Vill intr träffa hennes flickvän hon är där varje dag. Detta kanske är en dum fråga men om hennes flickvän skulle få barn skulle det vara mitt syskon? Tänker hur man ser det på lesbiska par.

Anonym (Undrar) skrev 2016-12-06 02:42:40 följande:

Så då älskar hon dig. Det är ju självklart att hon saknar och älskar er båda. Vad vore det för vits med kärleken om den tog slut så fort det blev tufft. Givetvis älskar hon er lika mycket nu som alltid.

Men hon har nog svårt att veta om NI älskar henne lika mycket som alltid...

Hon förtjänar inte att bli illa behandlad. Hon har inte gjort något för att skada er.

Ta varje chans du kan till att visa henne din kärlek, TS. Det finns inget finare eller modigare än att kunna behålla sin kärlek och uttrycka den även när det är jobbigt.

• Anonym (Lillan)

Stör mig också på att hon alltid frågar mig om jag mår bra, jag känner att jag inte vill dela med mig om det för hon berättar sldrig saker för mig. Sedan frågar hon hela tiden om jag är i skolan och säger till mig att jag måste gå. Vill inte att hon ska tänka på mig nu.

Anonym (Undrar) skrev 2016-12-06 02:42:40 följande:

Så då älskar hon dig. Det är ju självklart att hon saknar och älskar er båda. Vad vore det för vits med kärleken om den tog slut så fort det blev tufft. Givetvis älskar hon er lika mycket nu som alltid.

Men hon har nog svårt att veta om NI älskar henne lika mycket som alltid...

Hon förtjänar inte att bli illa behandlad. Hon har inte gjort något för att skada er.

Ta varje chans du kan till att visa henne din kärlek, TS. Det finns inget finare eller modigare än att kunna behålla sin kärlek och uttrycka den även när det är jobbigt.

Svar på tråden Lesbisk mamma