Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Nu är hon arg igen hon skrev ett förbannat sms. Du hälsar aldrig på frågade igår men hon orkade inte. Blir så ledsen

Plupp73 skrev 2017-01-28 17:26:33 följande:

Jag tror dig faktiskt, det är dock viktigt att du visat det om och om igen så att du övertygar henne tillslut. Och inte tar hennes sjukdom som ett uttryck för att hon inte älskar dig.

Att städa hennes lägenhet är jättebra. Kärlekbtill bågon visas i handling - inte bara ord.

• Anonym (Lillan)

Hon orkade inte ses imorgon heller mormor fick inte ens komma dit idag. Hon mår jätte dåligt och vill bara försvinna. Och min syster säger att hon kan tänka sig träffa mamma igen om hon bryter med sin sambo och blir med pappa. Mamma svarade att kan göra allt men tänker inte vara med pappa igen.

Plupp73 skrev 2017-01-28 20:30:34 följande:

Håll det ifrån dig. Hon är sjuk just nu. Ring mormor och prata med henne om hur du ska ta det. Åk och hälsa på imorgon.

• Anonym (Lillan)

Varför började min mamma att må såhär dåligt ? Hon som alltid var en glad person. Är det mitt fel att mamma inte längre vill leva? Pratade med mormor nyss och hon orkade inte träffa mig idag heller. Hon vill ju inte träffa mig, min lillasyster får komma men inte jag. Sen ringer hon i telefonen och skäller över skolan och att jag aldrig vill hälsa på. Och smsar pappa om min syster hon verkar va rädd att hans flickvän ska ta hennes plats.

• Anonym (Lillan)

Jag hoppas att hon aldrig ångrat att hon fick oss. Jag vill bara krama henne men jag vet inte tänk så vill hon inte tänker jag. Igår kväll fick jag för dig gör jag allt älskade dotter. Du är bäst.

• Anonym (Lillan)

Men vad är skillnaden mellan mig och min lillasyster? Vi är systrar. Jag känner att det är mitt fel. Hade du lämnat din kärlek för ditt barn?

• Anonym (Lillan)

Mamma frågade ska du till skolan imorgon?

• Anonym (Lillan)

Grejen är den att det spelar ingen roll vilken kvinna min syster hade träffat, hon är emot lesbiska par och tycker dem är vidriga precis som bögar. Min mammas flickvän är jätte snäll. Men hon sa till mormor kommer va olycklig om jag lämnar henne men är värt om det är så att jag får tillbaka min dotter.

• Anonym (Lillan)

Mår inge bra idag alls och kan bara prata med mamma när jag är ledsen, är det fel att ringa till henne. Igår fick jag ett jätte fint sms att så länge jag lever så kommer jag älska dig, du är min diamant. Och imorse var hon arg för det var tjat om skolan.

• Anonym (Lillan)

Idag sa min syster vet inte om jag någonsin kommer förlåta henne hon har lurar pappa, och dessutom är hon lesbisk. Mamma var skit arg idag imorgon ska du till skolan punkt slut annars skjutsar mormor dig dit. Blir så arg

Plupp73 skrev 2017-01-30 20:40:45 följande:

Det är helt fruktansvärt att din mamma tvingas välja mellan en av sina döttrar och kärlek. Men de flesta föräldrar hade valt sitt barn, trots allt. Dock är det ju så att din mamma får välja bort någon hon tycker väldigt mycket om, vilket är ett extremt högt pris att betala.

När det gäller din mammas kärlek till er tre så är den evig och oändlig, men fortsätt att hålla kontakten - det är viktigt för att hon skall känna att det är värt att leva. 

• Anonym (Lillan)

Min mormor gör allting för min mamma, allting. Dem har världens bästa relation pratar flera gånger om dagen mamma säger allting till henne. Önskade jag hade en sådan mamma. Hon hjälpte till när vi föddes. Hon hjälper mamma med lillan med allting.

Anonym (Jisses) skrev 2017-01-30 21:07:12 följande:

Jag tycker att ni alla är vidriga mot er mamma. Hon har älskat er villkorslöst hela livet, och er mormor borde verkligen värdesätta sin dotter mer.

Man ÄR FÖDD lesbisk. INGET man väljer att "bli"! Ni borde växa upp allihop och respektera och stötta er mamma. Jag skulle skämmas om jag var er, sådana hemskheter ni skriver om er mamma. När hon är död eller blir sjuk så kommer ni att ångra hur ni betedde er mot henne.

• Anonym (Lillan)

Min mamma orkade inte träffa mig men hon skrev jag ser verkligen fram emot tills vi ses hjärtat. Hur kan hon se fram emot det om hon inte vill träffa mig.

• Anonym (Lillan)

Min mamma orkade inte träffa mig men hon skrev jag ser verkligen fram emot tills vi ses hjärtat. Hur kan hon se fram emot det om hon inte vill träffa mig.

• Anonym (Lillan)

Är så ledsen

• Anonym (Lillan)

Men varför skriver hon då att hon längtar efter mig? Frågade min mormor hur hon försökte ta livet av sig men hon vill inte berätta. Vi får inte veta någonting. Pappa säger att han ville ha ett till barn men hon ville inte. Hon är inte emot abort.

Anonym (?) skrev 2017-01-31 19:47:16 följande:

Det är stor skillnad på att inte vilja och inte orka! Hon vill nog gärna, men orkar inte. Tänk på när du gärna velat göra något men inte orkat, typ se klart en film fast du är supertrött, och ta det gånger 100 så fattar du.

• Anonym (Lillan)

Vill ringa och säga hur dåligt jag mår behöver prata med henne.

• Anonym (Lillan)

Allting är en katastrof

• Anonym (Lillan)

Mamma och pappa är jätte osams, hon kallade han tönt för han vill inte samarbeta med henne. Så är värsta draman.

• Anonym (Lillan)

Samma visa igen att vi sviker henne jag försöker göra allting och har sagt åt henne att inte älta utan se framåt. Men det funkar absolut inte.

Svar på tråden Lesbisk mamma