Nervös att skaffa en sladdis!!!
Vi planerar just nu en trea ;) lite nervöst... våra två flickor innan va ej planerade nån av dom. Min man är 27 o jag är 26 år :) flickorna är 5 o 7 år
Vi planerar just nu en trea ;) lite nervöst... våra två flickor innan va ej planerade nån av dom. Min man är 27 o jag är 26 år :) flickorna är 5 o 7 år
Hej jag har 3 barn varav nr 3 är en sladdis. Äldsta var 10 år och mellersta 7 år när vi fick nr 3. Det har gått jättebra förutom att det var lite svårt att hinna med att vara bebis mamma och samtidigt hänga med på alla aktiviteter som större barn ofta har. Men vi ångrar inte sladdisen en sekund hen har fått hänga med på allt. Hen var 8 veckor när vi var på forbollsscup med de större och det funkade bra!
Go for it! Fråga om du undrar något.
Ja fast vi har inte börjat börjat riktigt en. Min spruta går ut nästa fredag så då får vi se. Blir nog till slutet av dec el årskiftet som tidigast
Vi har oxå diskuterat mycket fram o tillbaka. Men båda ja o min man va överrens om att skulle vi ha en tredje så vill vi ha det helst innan vi fyller 30 år
TS hade inte besvär med foglossning. Men däremot var jag väldigt trött och mådde mer illa. Hade foglossning med nr 2, kan ju ha att göra med att det inte var så långt mellan 1 och 2. Många säger ju att graviditet och förlossning kan vara hur som helst med nr 3. Jag tyckte att förlossningen gick väldigt smidigt för min del. Nr 1 och 2 sprack jag en del. Nr 3 hade jag bestämt mig för att ta det väldigt lugnt och verkligen arbeta med min kropp i stället för att pusha för mycket. Man blir ju äldre och vet vad som funkar. Envisa barnmorskor som ska ha mig att ligga på sida och krysta funkar inte för mig!
Ja jag har ju alltid sagt åt mig själv att efter 30 tänker jag absolut inte skaffa fler barn men nu sitter man här och vill det ändå :D
Hoppas allt går bra för er och att det inte tar allt för lång tid att bli gravida =)
Hehe ja de där e svårt.. sen att tyda kroppen. . Ja hejsan... haha. Ja har varken haft ÄL eller mens på 9 år.. så vet knappt hur det är .. haha lär väl va ett mysterium när.kroppen börjar bete sig annorlunda..
Haha ja samma reaktion fick jag när jag slutat med sprutan båda gångerna.. dom sa till mig att ja skulle förvänta mig minst 1 års försök. Båda gångerna.. men tji fick dom