Inlägg från: soccermum01 |Visa alla inlägg
  • soccermum01

Nervös att skaffa en sladdis!!!

Hej jag har 3 barn varav nr 3 är en sladdis. Äldsta var 10 år och mellersta 7 år när vi fick nr 3. Det har gått jättebra förutom att det var lite svårt att hinna med att vara bebis mamma och samtidigt hänga med på alla aktiviteter som större barn ofta har. Men vi ångrar inte sladdisen en sekund hen har fått hänga med på allt. Hen var 8 veckor när vi var på forbollsscup med de större och det funkade bra!
    Go for it! Fråga om du undrar något.

• soccermum01

TS hade inte besvär med foglossning. Men däremot var jag väldigt trött och mådde mer illa. Hade foglossning  med nr 2, kan ju ha att göra med att det inte var så långt mellan 1 och 2. Många säger ju att graviditet och förlossning kan vara hur som helst med nr 3. Jag tyckte att förlossningen gick väldigt smidigt för min del. Nr 1 och 2 sprack jag en del. Nr 3 hade jag bestämt mig för att ta det väldigt lugnt och verkligen arbeta med min kropp i stället för att pusha för mycket. Man blir ju äldre och vet vad som funkar. Envisa barnmorskor som ska ha mig att ligga på sida och krysta funkar inte för mig!

• soccermum01

Ha ha kan gå fort det där. Jag tog ut kopparspiralen och månaden efter var jag gravid. BM kikade i min journal när jag anmälde mig och sa:- Du var ju nyss här oj ojdå.Glad

Svar på tråden Nervös att skaffa en sladdis!!!