Min bror är efterbliven..
Barnet verkar ju ändå ganska normalt för den åldern, enda felet är väl att mamman ger alla dessa onyttigheter, men han måste väl äta bra på skolan i alla fall. Typ hälften av alla amerikaner verkar ju äta ungefär så.
Barnet verkar ju ändå ganska normalt för den åldern, enda felet är väl att mamman ger alla dessa onyttigheter, men han måste väl äta bra på skolan i alla fall. Typ hälften av alla amerikaner verkar ju äta ungefär så.
Tycker du? Jag tycker han är allt annat än "normal". Är det normalt att ens bror inte kan prata ordentligt? Är sjukt otrevlig 99% av tiden? Skriker och svär utan att bli tillsagd av föräldrarna? Man kan inte ens säga ett enkelt hej till honom utan att han många gånger får ett raseri utbrott. Han skriker och gråter ständigt, kan till och med vara ifall hans spel på ipaden inte funkar. Hans mamma borde ju inte få ha skaffat barn. Tycker så synd om honom. Många jag känner tror han kommer bli mobbad som större, för han är som han är.. Inte ens hans egna "kompisar" förstår honom när han pratar, och där kan det uppstå konflikter. Hans kompisar hälsar inte ens på hemma hos oss längre eftersom han är sjukt dryg och skiter fullständigt i kompisarna för det är viktigare för honom att sitta och spela.