• Mekeret

äggplokning

hej på er!
    jag är på första försök på Ivf behandling, då började med hormon behandling och föra igår var äggplokning dag och fick de 13 ägg. igår bärnmorska ring mig och sägt att 4 ägg blev brfruktade och idag ska de sättatillbaka Embryoet klokan 13,10. Det var inte lätt själva behandling och jag var jätte nervos och föndera mycket vad ske hända? Men imörse ringede igen en Embriology från Fertligheten och sägt till mig att ägen inte jämt och de ska vänta till måndag och deskutera hur ska bli med det händer igenting i den här månaden sa hon. snälla jag tappatlöst om den här behandling! kan ni dela mig eras erfernet om detta snälla ni? jag fått ont i maggen och svårt att gå på toa också efter äggplokning.
    Lycka till! 
  • Svar på tråden äggplokning
  • Mekeret
    Mekeret skrev 2016-11-17 18:51:02 följande:
    jag är på första försöket på Ivf behandling, i 4 november började med hormon behandling och förraigår var äggplokning dag och fick de 13 ägg. igår bärnmorska ring mig och sa att 4 ägg blev bifruktad och idag ska de sättatillbaka Embryoet och bokat tid till  klokan 13,10. Men imörse ringede igen en Embriology från Fertligheten och berättäde till mig att äggen inte jämt och de ska vänta till måndag och vi ska diskutera hur ska bli och hon förklara till mig att, det händer ingenting i den här månaden. snälla jag tappathopp i den här behandling! kan ni dela mig erat erferenhet om detta snälla?
    hej på er!
    jag är på första försöket på Ivf behandling, i 4 november började med hormon behandling och förraigår var äggplokning dag och fick de 13 ägg. igår bärnmorska ring mig och sa att 4 ägg blev bifruktad och idag ska de sättatillbaka Embryoet och bokat tid till  klokan 13,10. Men imörse ringede igen en Embriology från Fertligheten och berättäde till mig att äggen inte jämt och de ska vänta till måndag och vi ska diskutera hur ska bli och hon förklara till mig att, det händer ingenting i den här månaden. snälla jag tappathopp i den här behandling! kan ni dela mig erat erferenhet om detta snälla?
    Lycka till! 
Svar på tråden äggplokning