• gosis

Vi som väntar vårt 3:e barn år 2017!

Hej!

Finns det några andra blivande tre barns mammor som vill joina här och dela med sig av tipps, erfarenheter eller bara vill prata av sig!

Kom och var med i den här tråden.

• Svar på tråden Vi som väntar vårt 3:e barn år 2017!
  • sofiesaxe

Hej!

Jag plussade imorse, bf 31 juli/1augusti.

Jag har två söner som är födda i okt -09 och feb -11, så trean blir en sladdis.

När har du bf?

• many87

Hej.

Här väntar vi trean i februari :)

Har en dotter förde dec 2011 och en son född aug 2014 sen innan

• gosis

Hej på Er!

Jag har en don född okt -11 och en dotter född nov -13

Den här lilla mini är beräknad till den 20 juli. Eller nu iallafall, sen får man väl se om dem flyttar en.

Hur mår ni?

Grav känningar?

Many87: du har ju kommit en bit påvägen redan. Hur mådde du iblrjan av graviditeten?

• many87

gosis

Jag mådde väldigt illa,kräktes v o till några veckor och fick foglossningen tidigt tyvärr :/ är nu hemma på heltid pga foglossningen kan knappt gå vissa dagar.

Nu har illamåendet kommit tillbaka. Går in i v 28 i morgon så nu börjar man känna sig otymplig

• gosis
    many87 skrev 2016-11-22 12:25:29 följande:

gosis

Jag mådde väldigt illa,kräktes v o till några veckor och fick foglossningen tidigt tyvärr :/ är nu hemma på heltid pga foglossningen kan knappt gå vissa dagar.

Nu har illamåendet kommit tillbaka. Går in i v 28 i morgon så nu börjar man känna sig otymplig

Usch, jag har börjat må lite illa, men kommer mer som en snabb våg, så hoppas inte det utvecklar till något mer.

Ja.v.28 är ju lite längre fram än v.6 ????
  • sofiesaxe
    gosis skrev 2016-11-22 08:45:43 följande:

Glömde och gratta dig sofiesaxe :))

Tack! Grattis själv!
  • sofiesaxe

Jag har så känsliga bröst och de ömmar. Annars känner jag inte så mycket. Kanske lite lite svagt illamående och lite yr men jag räknar med att symptomen kommer att öka snart. Jag är ju bara 4+0 idag.

De andra gångerna har jag varit illamående men sällan kräkts. Nu jobbar jag som lärare och vill gärna ha hemligheten för mig själv till efter jullovet så jag håller tummarna att jag inte kommer att må alltför illa. Kan ju bli jobbigt i klassrummet med massa åttaåriga barn!

• Ox2

Hej!

Vi väntar trean i mitten på januari 2017. Jobbade min sista dag i fredags och nu väntar en lååååång väntan till januari...

• Leviosa3

Hej!! Jag väntar mitt tredje den 4:e augusti, har inte ens kommit till BIM ännu ????

Jag har sedan tidigare en flicka född okt-11 och en pojk född juli-13. Hoppas allt ska gå bra med detta lilla frö så det kan bli en liten trea ??

Svar på tråden Vi som väntar vårt 3:e barn år 2017!