Är det jag som är färgblind?
Vilken färg tycker ni det är på skålen/burken till vänster? (Lägger in bilden längst ner i texten, hoppas den syns) Jag kan inte se något annat än att dem är vita?
Jag beställde nämligen två hundskålar med namn+ en burk för hundkex. Det tog 3 månader innan jag fick dem (eller en av två, den ena skålen gick sönder) vilket var helt okej, de är trots allt handgjorda, men eftersom att jag väntat så länge blev jag extra besviken när det inte var vad jag hade förväntat mig. Jag beställde det på bilden till vänster, vita hundskålar+burk. Hon skrev också när vi mejlade "Jag tror helt vita blir finast", utan kant. Alltså. Det är väl jättemärkligt att kalla en färg vit om den inte är vit? Eller är det jag som är knäpp?
Jag skrev att jag blev lite besviken över färgen då jag trodde de skulle vara vita, eftersom att jag beställde det (Obs. Jag skrev att de var väldigt fina i övrigt, så jag var inte otrevlig - tog emot att skriva det alls då jag inte gärna klagar på något nån gjort) Då svarade hon att jag skulle kolla på alla skålar på hemsidan, att ingen var helt vit. Samt att hon alltid glaserar med helt transparent glasyr, att hon aldrig någonsin haft eller använt vit glasyr.
Jaha..? Jag som lite naivt tänkte mig att hon skulle erbjuda sig att ta tillbaka grejorna för att färga dem då jag trodde hon glömt bort att jag beställt vita. Många skålar på hemsidan är helt vita, eller är det jag som är färgblind? Bedöm gärna. Till vänster är bilden på skålen/burken jag beställde och till vänster det jag fick.