• Anonym (ok eller?!)

Min man har satt in annons på BC

Hur skulle ni andra tjejer här inne på FLYTTA reagera om er man ( är gift) skulle sätta in annons om att han vill träffa par, killar eller tjejer för heta stunder på BC?!

Kom på honom när han glömt att logga ut på paddan. Han hade bla skrivit att han hade svårt att träffas hos honom och att han jobbade mycket nu men var öppen för förslag förslag. Känner mig som att det är på gång att han ska vara otrogen:(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-19 18:28
    Flytta ska vara Familjeliv så klart. Mobilen stavar själv.

• Svar på tråden Min man har satt in annons på BC
  • Anonym (Brittan)

Jag kan inte säga nåt annat än att det är fruktansvärt... jag hade blivit helt knäckt. Släng ut äcklet. Det hade jag gjort. Fy faan vad hemskt att ens kille är nån helt annan än man trott.. åh, va tråkigt..

• Anonym (Kille)

Stäm träff med han. Säg att du är våt o villig o har en karl som är helt kass i sängen...

• Anonym (Ol)

Jag hade skapat en falsk profil med profilbild som jag vet att han skulle gått igång på. Sedan låtit ödet ta honom dit han själv satte sig i form av mejl så att jag hade goda underlag när jag konfronterade honom. Idag kan han ju annars skylla på att "det var på skämt"/"Det var en kompis som gjorde profilen" m.m. Och man älskar ju sin man så man låter sig övertalas. Tror för din skull att du kommer behöva "nå botten" för att kunna se klart och sedan konfrontera honom, då du har goda argument och belägg. 
    Personligen hade jag sedan lämnat honom, och vart otroligt besviken. Vill man se efter andra så gör man ju slut, eventuellt tar upp frågan om öppet förhållande. Är inte dealen öppet förhållande så ska man göra slut. Detta är inte Okej alls! 

• Anonym (ok eller?!)

Vad ska man säga. Karln är över 50 år och ligger och tittar på Bc i flera timmar och kollar bilder. Han säger att det är jag som är knäpp som reagerar...

• Anonym (Ol)
    Anonym (ok eller?!) skrev 2016-11-19 18:43:55 följande:

Vad ska man säga. Karln är över 50 år och ligger och tittar på Bc i flera timmar och kollar bilder. Han säger att det är jag som är knäpp som reagerar...

Han hamnar i försvarsställning och ljuger för sig själv för att rättfärdiga det han gör. Det värsta du kan göra är att låta det gå förbi utan reaktion och "acceptera" vad han gör för då fortsätter han och hans ego fortsätter tro att det är okej. Sätt ner foten med detsamma eller skapa  du med ett konto så får han se hur kul det är. Men samtidigt, bryr han sig inte om att du skapar konto är det ju relationen död. Alltså, det bästa är ju egentligen att du ryter ifrån. Eventuellt kastar ut honom med detsamma. Du fattar ju att han är ute efter en ny kvinna?!
  • Monchichier

Jag skulle ha tagit en skärmdump. Rensat alla appar på förstasidan. Alltså lagt dem i en annan sida, det går att göra va? Och så hade jag lagt in bilden som bakgrund. Och så hade jag väntat på hans reaktion och tagit det därifrån.

• Anonym (Kom igen)

Förstår inte varför man ska bli offensiv direkt, ja visst om du redan bestämt att du ska lämna så kan det vara rätt väg att gå. Men om planen är att du hellre skulle vilja att han slutade så fråga då varför han känner att han behöver göra detta? Han kanske saknar det ni hade en gång?

Du kan inte ändra på honom men du kan ändra på dig.

• Mudshark
    Anonym (Kom igen) skrev 2016-11-19 19:51:31 följande:

Förstår inte varför man ska bli offensiv direkt, ja visst om du redan bestämt att du ska lämna så kan det vara rätt väg att gå. Men om planen är att du hellre skulle vilja att han slutade så fråga då varför han känner att han behöver göra detta? Han kanske saknar det ni hade en gång?

Du kan inte ändra på honom men du kan ändra på dig.

Så du ger henne skulden för att han beter sig så?

Du vet inte hur deras liv är eller har varit, men säger att det är hon som ska ändra sig.
Svar på tråden Min man har satt in annons på BC