Inlägg från: Hotelltrattkantarell |Visa alla inlägg
  • Hotelltrattkantarell

Missfall?!

Hej plussade i söndags. Men har haft så mycket molvärk. Igår hade vi sex och det började blöda en del. Har även blödit idag, rött blod och brunt. Samt en del molvärk. Är det missfall? Ringde gyn och hon sa att det var antagligen missfall, varför gör man inte ett ul för att se? Jag är jätteledsen och vet inte vad jag ska tro. Hur ska jag veta om det är missfall eller inte?

• Svar på tråden Missfall?!
  • Hotelltrattkantarell

Har dom öppet nu? Just nu har det inte kommit färskt på kanske 4 timmar. Svårt att veta iochmed att han sprutade i mig och jag försöker tro att de såg mer ut pga det. Det var ju ganska mycket alltså. Idag var det så det rann i toaletten. Har inte haft några klumpar. Imorgon skulle jag gå in i vecka 6. Hon på gyn sa att jag skulle ta ett nytt test om 4 veckor. Men vem vill vänta 4 veckor på ett svar. Tack för att du kommenterade min tråd. Känns skönt å prata med nån.

• Hotelltrattkantarell

Tack för alla svar. Tror nu att det är missfall. Blöder mer idag :(. Hoppas det går över fort och att blodmängden eller smärtan inte ökar. Imorgon är det måndag och jobb. Min man är så förkyld just nu så det är mest synd om honom. Jag vill bara att han ska säga att vi ska försöka igen.

Kram på er alla och tack för svar och omtanke

Svar på tråden Missfall?!