symptom på klamydia?
Min man har haft en konstigt hosta -lite som "gubbhosta" ända sedan i våras, alltså ett halvår nu. Han slår bort det när jag nämner det. Han röker inte, men däremot dricker han en hel del.
Dessutom har han haft flytningar ungefär lika länge. Oftast vita lite gryniga eller som det står när man läser om det, kesoliknande. I perioder blir det bättre men är snart tillbaka igen och då och då är det gulaktigt eller tom grönaktigt, vilket får mig att tänka på var...
Läste någonstans att klamydiasymtom kan vara hosta och flytningar men han uppvisar inga andra symtom. Verkar inte ha sveda när han kissar eller något.
Nej, jag har inte haft sex med honom sedan jag upptäckte detta. Han surar därför, men jag är stenhård på den punkten.
Kan detta vara tecken på könssjukdom?
PS . Jag ringde till 1177 och rådfrågade om flytningarna i somras utan hans vetskap och de sa ju naturligtvis att detta är onormalt och tyckte att det var bra att jag höll mig borta s a s...
Ska tillägga att de tre sista gångerna vi hade sex var satsen delvis rödfärgad -alltså blod.
Han är 46 år gammal och har haft problem med potensen i ett antal år också
Någon som känner igen detta?