• Anonym (Undrande)

symptom på klamydia?

Min man har haft en konstigt hosta -lite som "gubbhosta" ända sedan i våras, alltså ett halvår nu. Han slår bort det när jag nämner det. Han röker inte, men däremot dricker han en hel del.
    Dessutom har han haft flytningar ungefär lika länge. Oftast vita lite gryniga eller som det står när man läser om det, kesoliknande. I perioder blir det bättre men är snart tillbaka igen och då och då är det gulaktigt eller tom grönaktigt, vilket får mig att tänka på var...
    Läste någonstans att klamydiasymtom kan vara hosta och flytningar men han uppvisar inga andra symtom. Verkar inte ha sveda när han kissar eller något.
    Nej, jag har inte haft sex med honom sedan jag upptäckte detta. Han surar därför, men jag är stenhård på den punkten.
    Kan detta vara tecken på könssjukdom?

PS . Jag ringde till 1177 och rådfrågade om flytningarna i somras utan hans vetskap och de sa ju naturligtvis att detta är onormalt och tyckte att det var bra att jag höll mig borta s a s...
    Ska tillägga att de tre sista gångerna vi hade sex var satsen delvis rödfärgad -alltså blod.
    Han är 46 år gammal och har haft problem med potensen i ett antal år också

Någon som känner igen detta?

• Svar på tråden symptom på klamydia?
  • Anonym (Man)

Det låter ju som att något är seriöst fel. Varför går han inte till doktorn? Något är ju uppenbart fel o det verkar inte som att det löser sig själv.

Hade jag inte fått sex på ett halvår hade jag nog gjort vad som helst....

• Anonym (W)

Det låter inte bra det där!
    Jag råder er verkligen att söka en läkare som får kolla på det där. Uttryck din oro till honom, poängtera också att det är just pga hans hälsa "där nere" som ni inte har sex, då kanske han går till läkaren tillslut?! Lycka till....vet att män kan va svåra att få till läkaren.. =(

• Anonym (Undrande)

Hej och tack för svar!

Efter 1-2 månader med flytningar började jag puscha honom att gå till läkare, men han vägrade. Han tyckte att om vi bara hade lite mer sex så skulle det gå över , för han menade på att det berodde på att han läckte sperma!! Ärligt talat? Han är väl ingen tonåring med ofrivilliga ejakulationer? Det är ju löjligt. Sur var han men de senaste månaderna har han inte tjatat.
    Jag däremot menar att han måste kolla sig. Oroväckande med blod och i övrigt bristande potens och därtill flytningar. Obehagligt.
    Jag har förklarat att även jag står utan sex och då tittade han på mig som att det aldrig hade slagit honom.
    Nu är inte sexet det viktigaste här utan att få reda på var felet ligger
    Har bollat med tankar;
    Diabetes kan ge svamp.
    Svamp trivs i kolhydratrika miljöer. Han är överviktig och äter en massa snask. Har stenhård ölmage . Han dricker 3-4 ggr i veckan och då snackar vi 8-10 5,5 or. En flaska vin och fyra fem öl eller en fjärdedels Jägerflaska som igår.
    Utan tvekan är han alkis för han blir knappt påverkad av mängden
    Hostan: kan det vara hjärtsvikt? Orsakat av allt supande...har hört talas om alkishosta.

Låt säga att det är något med prostatan?

Jag vet verkligen inte. Det är som att tala med en vägg

• Anonym (Doc M)

Det låter inte alls som symptom på klamydia. Flytningarna delvis, men skulle inte tro det. Låter oroväckande med blodet. Gå till läkaren!

Svar på tråden symptom på klamydia?