Min sambo vill inte längre
Hon kanske är trött? Hjälps ni åt mycket med hemmet och barnen? Såklart ska detta inte behövas alltid men testa att ge henne en dags uppvaktning (utan förväntningar). Typ ge henne lång sovmorgon, frukost på sängen och en lugn dag :) är hon verkligen trött så tror jag det uppskattas och på kvällen eller någon dag efter känner hon sig säkert lite mer utvilad och hinner känna lite lust. Det viktiga är att inte göra allt med en förväntan om att det ska bli sex av det, utan bara få henne att känna sig utvilad och ompysslad så kommer det av sig självt förhoppningsvis.
Och jag är inte en sån som tycker att mannen ska behöva uppvakta sin kvinna dag in och ut för att "få ligga", optimalt är ju såklart att man är synkad på det planet och tar lika initiativ. Men nu verkar kvinnan vara väldigt icke-sugen och man kan bara jämföra med sig själv :) har jag varit osugen en lång period hade en dags ompyssling öppnat mina ögon lite mer :) och är jag inte alls sugen, så är det viktigt för mig att inte känna att det förväntas sex då det gör mig ännu mer osugen.
En annan sak som fungerat för oss när det varit längre torka är faktiskt att bestämma en kväll där vi ska ha sex, då hinner man hela dagen gå och tänka på det och förhoppningsvis bygga upp lite lust. Det kan såklart bli omvänd effekt också men det har fungerat för oss :)