• HardrockGoddess

Fillers - tear trough - och i allmänhet

Hejsan!

Jag funderar på att få fillers. Jag har ringar under ögonen och på senare år har de blivit ännu djupare och hur jag än sminkar mig, så ser jag trött ut - vilket kommenteras också.

Någon som gjort just tear trough?

Jag är 41 år.

Vad ska man tänka på innan man gör det?

• Svar på tråden Fillers - tear trough - och i allmänhet
  • Nymphaea

Kan inget, men följer!

• elyse

Jag har inte provat fillers, men Rioblush. Man injicerar koldioxid t.ex. under ögonen. Det är verkligen som trolleri! Man känner sig så fräsch och snygg när svullnaden lagt sig.

• Nymphaea
    elyse skrev 2016-11-30 21:29:22 följande:

Jag har inte provat fillers, men Rioblush. Man injicerar koldioxid t.ex. under ögonen. Det är verkligen som trolleri! Man känner sig så fräsch och snygg när svullnaden lagt sig.

Intressant! Hur lång tid tar det?
  • elyse
    Nymphaea skrev 2016-11-30 22:25:06 följande:

Intressant! Hur lång tid tar det?

Själva injiceringen tar ju inte lång tid - några minuter, men man svullnar rejält så ca en timme innan man kan gå därifrån.
  • Nymphaea
    elyse skrev 2016-11-30 22:32:35 följande:
    Själva injiceringen tar ju inte lång tid - några minuter, men man svullnar rejält så ca en timme innan man kan gå därifrån.
    Det var svullnaden jag menade haha... Men en timme är ju inte så farligt; går den ner helt efter så lite tid alltså?
  • elyse
    Nymphaea skrev 2016-11-30 22:45:35 följande:

Det var svullnaden jag menade haha... Men en timme är ju inte så farligt; går den ner helt efter så lite tid alltså?

Inte helt, men du kan se/ta dig fram. :D Man sjå inte köra bil alldeles efteråt. Efter 3-4 timmar syns inte svullnaden. Ja, inte på mig iaf. Jag gjorde behandlingen på Hairfree & Beauty här i Uppsala.
Svar på tråden Fillers - tear trough - och i allmänhet