• Jenny 46

kortkort till kontoret

Hej, vad tycker ni? skall jag ta en kort kjol eller klänning idag till kontoret eller kanske en riktigt kortkort?

• Svar på tråden kortkort till kontoret
  • Anonym (Nude)

Väldans tjat om detta i olika trådar gå naken under jackan så ska du få se att folk stirrar

• Jenny 46
    Anonym (Nude) skrev 2016-11-21 06:59:49 följande:

Väldans tjat om detta i olika trådar gå naken under jackan så ska du få se att folk stirrar

Blir en kort kjol idag
  • Hasse99
    Jenny 46 skrev 2016-11-21 07:23:30 följande:
    Blir en kort kjol idag
    Bild`?

• Jenny 46
    Hasse99 skrev 2016-11-21 07:25:45 följande:
    Bild`?
    Senare i eftermiddag kanske
  • Hasse99
    Jenny 46 skrev 2016-11-21 07:28:07 följande:
    Senare i eftermiddag kanske
    Vore riktigt trevligt
  • Carambolan

Nu vet jag inte vad du arbetar med, men på mitt kontor hade både kort och kortkort ansetts olämpligt och troligen resulterat i en tillsägelse från chefen. Inte vidare sexigt. Vad har ni för klädkod?

• Jenny 46
    Carambolan skrev 2016-11-21 08:09:48 följande:

Nu vet jag inte vad du arbetar med, men på mitt kontor hade både kort och kortkort ansetts olämpligt och troligen resulterat i en tillsägelse från chefen. Inte vidare sexigt. Vad har ni för klädkod?

Vi har en ganska fri klädsel, mycket män på min arbetsplats
  • livserfaren
    Jenny 46 skrev 2016-11-21 08:12:24 följande:

Vi har en ganska fri klädsel, mycket män på min arbetsplats

Använder du nylonstrumpbyxor till Den korta kjolen o i så fall vilka skor har du till.
  • sextiotalist
    Carambolan skrev 2016-11-21 08:09:48 följande:

På vårt arbete kan man ha korta kjolar (och även kortkort). Mycket män och det bästa är att man kan vara helt trygg och lugn eftersom sexuella kommentarer och trakasserier inte är tillåtna på vår arbetsplats.

Här har vi ingen klädkod mer än hel och ren, däremot så förutsätter vår arbetsgivare att när vi träffar kunder och uppdragsgivare att vi klär oss därefter. Men är vi bara på kontoret, så är det väldigt högt till tak när det gäller glädsel. Shorts, korta kjolar, tom linne är OK (däremot BH för kvinnor och inte byxor som är på halva rumpan)

• Jenny 46
    sextiotalist skrev 2016-11-21 08:20:53 följande:
    På vårt arbete kan man ha korta kjolar (och även kortkort). Mycket män och det bästa är att man kan vara helt trygg och lugn eftersom sexuella kommentarer och trakasserier inte är tillåtna på vår arbetsplats.

Här har vi ingen klädkod mer än hel och ren, däremot så förutsätter vår arbetsgivare att när vi träffar kunder och uppdragsgivare att vi klär oss därefter. Men är vi bara på kontoret, så är det väldigt högt till tak när det gäller glädsel. Shorts, korta kjolar, tom linne är OK (däremot BH för kvinnor och inte byxor som är på halva rumpan)
    Ja svarta stay ups idag
Svar på tråden kortkort till kontoret