• Tosse87

Någon som har BIM 23-29/11? Där vi kan diskutera symptom och test

Har BIM den 25/11 och har haft mollrande värk i magen sedan ägglossningen för ca 8 dagar sedan. Haft 2 små flyttningar med pyttelite ljusrosa i när jag torkat mig och inget mer. Spänningarna och Molandet kommer mest på morgonen när jag vaknar och på kvällen?! Någon som har liknande?

• Svar på tråden Någon som har BIM 23-29/11? Där vi kan diskutera symptom och test
  • TheKlister1990

Bim tidigast 27 senast 29 är osäker på luatheralfasen :) har bara känt mig skengravid änsålänge bara äl +6 idag ;) så inga symtom jag haft jag litar på!

• TheKlister1990

Bim tidigast 27 senast 29 är osäker på luatheralfasen :) har bara känt mig skengravid änsålänge bara äl +6 idag ;) så inga symtom jag haft jag litar på!

• michaelaas

Hej! Hoppar in här, har bim den 29! Fick äl på cykeldag 33 som var fruktansvärd, fick SÅ ont! Det är första gången jag får äl på ett halvår. Har pco och nästa vecka ska jag till en klinik för få Pergo utskrivet. Så det här är verkligen "sista rycket" innan vi får hjälp. Har ett barn sen tidigare.
    Här kommer lite intressanta punkterna som gör att jag faktiskt kan tänka mig att det kanske har gått denna gång!
    Att äl hände var så tydligt, kände nästan hur de släppte inne i magen.
    Sen fick jag sjuk mensvärk och sedan trådig sekret i tre omgångar den dagen.
    Vi myste bara två timmar efter jag kände hur det "droppade ner " i magen och värken satte igång.
    Äl dag +2 ända till +4 fick jag stick och hugg. Sen dag 5 var det borta, däremot kommer det väldiga lotion vita flytningar.

Tänkte att det kan ju vara jätte kul att ha skrivit ner allt här nu ifall att det är så att det har tagit sig. Hehe!

• TheKlister1990
    michaelaas skrev 2016-11-21 09:59:03 följande:

Hej! Hoppar in här, har bim den 29! Fick äl på cykeldag 33 som var fruktansvärd, fick SÅ ont! Det är första gången jag får äl på ett halvår. Har pco och nästa vecka ska jag till en klinik för få Pergo utskrivet. Så det här är verkligen "sista rycket" innan vi får hjälp. Har ett barn sen tidigare.

Här kommer lite intressanta punkterna som gör att jag faktiskt kan tänka mig att det kanske har gått denna gång!

Att äl hände var så tydligt, kände nästan hur de släppte inne i magen.

Sen fick jag sjuk mensvärk och sedan trådig sekret i tre omgångar den dagen.

Vi myste bara två timmar efter jag kände hur det "droppade ner " i magen och värken satte igång.

Äl dag +2 ända till +4 fick jag stick och hugg. Sen dag 5 var det borta, däremot kommer det väldiga lotion vita flytningar.

Tänkte att det kan ju vara jätte kul att ha skrivit ner allt här nu ifall att det är så att det har tagit sig. Hehe!

Vad härligt med äl å kul att du kände så tydligt ;D håller tummarna den vill fastna!!
  • Emsaflisaan

Hej. har bim 28/11.. Äl +7 idag. har haft ömma bröst sen äl och molvärk från o till,sen idag fick jag jätte lite rosa på pappret,verkligen jätte lite. Så aaa antingen är det spottings eller nåt annat:) bara tiden som kan utvisa det. 

• TheKlister1990
    Emsaflisaan skrev 2016-11-21 19:00:22 följande:

Hej. har bim 28/11.. Äl +7 idag. har haft ömma bröst sen äl och molvärk från o till,sen idag fick jag jätte lite rosa på pappret,verkligen jätte lite. Så aaa antingen är det spottings eller nåt annat:) bara tiden som kan utvisa det. 

Hur är det med tempen idag då, är den kvar sådär hög? :D
  • Emsaflisaan
    TheKlister1990 skrev 2016-11-21 19:18:51 följande:

Hur är det med tempen idag då, är den kvar sådär hög? :D

Den låg på 36.68 idag så liten dipp men den kan ju inte bara stiga hela tiden så den dispens är väl okej:) hehe
  • Emlin
    Emsaflisaan skrev 2016-11-21 19:00:22 följande:

Hej! Låter ju som en nidblödning, tror jag hade det igår. Bara lite lite blod på pappret när jag kissade. Jag har BIM den 29/11
  • Emlin

Hej! Jag har BIM den 29/11. Det är fjärde försöket på första barnet! Jag tror jag hade en liten nidblödning igår, lite lite blod på pappret typ under nån timme bara. Jag är 33 och min sambo 40. Nu hoppas vi på en liten augustiunge!! Hade passat perfekt också då jag är lärare och checkar ut i juni och behöver då inte komma tillbaka i augusti igen hehe ;)

• Emsaflisaan
    Emlin skrev 2016-11-21 19:51:01 följande:

Hej! Låter ju som en nidblödning, tror jag hade det igår. Bara lite lite blod på pappret när jag kissade. Jag har BIM den 29/11

Detta va verkligen jätte lite lite när jag oxå torkade mig. Jag hoppas ju på att det är en nidis.men vågar inte hoppats. Har haft spottings förut:/

Okej då får vi hålla tummarna för oss båda:)
Svar på tråden Någon som har BIM 23-29/11? Där vi kan diskutera symptom och test