• Jenny 46

Blev en kort kjol idag

Hej,

blev en super kort kjol idag till kontoret. Svarta Stay Ups höga sandaletter

• Svar på tråden Blev en kort kjol idag
  • Anonym (hej)
    Anonym (hmm) skrev 2016-11-21 12:41:22 följande:

En fråga då. Stay-ups ska enligt mig sitta mitt på låret. Det är ju det som är det sexiga med dom. Det är som ju strumpor man ska ha med strumpeband, fast med silikonkant så man slipper banden.

Så det går ju inte ha till kort kjol. Hur löser du det? Drar du upp dom så dom sitter hela vägen upp under rumpan? (Otroligt osexigt) Eller visar du kanten för hela kontoret? (Sjukt opassande)

Jag föredrar nog om stay upsen är uppe vid ovankant på låren så smaken är nog delad i den frågan
  • Anonym (relevant)
    Anonym (hmm) skrev 2016-11-21 12:41:22 följande:
    En fråga då. Stay-ups ska enligt mig sitta mitt på låret. Det är ju det som är det sexiga med dom. Det är som ju strumpor man ska ha med strumpeband, fast med silikonkant så man slipper banden.

Så det går ju inte ha till kort kjol. Hur löser du det? Drar du upp dom så dom sitter hela vägen upp under rumpan? (Otroligt osexigt) Eller visar du kanten för hela kontoret? (Sjukt opassande)
    En högst relevant fråga...en kort kjol borde dock täcka hyggligt bra då en kort kjol vanligtvis går till knäna eller eventuellt strax över. En kort kort kjol hade däremot gjort det hela lite knivigare.

TS upplägg osar dock en del, jag håller med.
  • Johan42

Sexigt att du delar med dig, denna i övrigt grå dag Flört

• Anonym (fnitter)
    Johan42 skrev 2016-11-21 12:45:34 följande:
    Sexigt att du delar med dig, denna i övrigt grå dag Flört
    Det är ju en man som skriver! Eller en kvinna som hittar på för att roas av männen som är tokiga.
  • Johan42

Äh, det är ju ändå fantasier åt bägge håll så det spelar inte så stor roll. Tanken räknas Skrattande

• Anonym (hej)
    Anonym (fnitter) skrev 2016-11-21 13:04:32 följande:
    Det är ju en man som skriver! Eller en kvinna som hittar på för att roas av männen som är tokiga.
    Det har jag förstått länge
  • Anonym (hmm)
    Anonym (relevant) skrev 2016-11-21 12:45:20 följande:
    En högst relevant fråga...en kort kjol borde dock täcka hyggligt bra då en kort kjol vanligtvis går till knäna eller eventuellt strax över. En kort kort kjol hade däremot gjort det hela lite knivigare.

TS upplägg osar dock en del, jag håller med.
    Jag personligen skulle säga att en kjol är kort när den slutar någonstans mitt på låret. En kortkort kjol runt en decimeter under rumpan. Muskort kjol, ja det säger ju sig självt. Men så är jag ganska liberal av mig och ser inget syndigt i korta kjolar och urringade toppar. Och har nog en högre smärtgräns för vad som är "kort" och urringat. En kjol till knäna är ganska amish och lång enligt mig, haha Solig

Men menar TS som du, så kanske det går att ha stay-ups till en kort kjol.
  • Anonym (relevant)
    Anonym (hmm) skrev 2016-11-21 13:39:20 följande:
    Jag personligen skulle säga att en kjol är kort när den slutar någonstans mitt på låret. En kortkort kjol runt en decimeter under rumpan. Muskort kjol, ja det säger ju sig självt. Men så är jag ganska liberal av mig och ser inget syndigt i korta kjolar och urringade toppar. Och har nog en högre smärtgräns för vad som är "kort" och urringat. En kjol till knäna är ganska amish och lång enligt mig, haha Solig

Men menar TS som du, så kanske det går att ha stay-ups till en kort kjol.
    Även jag är liberal här...beskrev endast relevansen sett till hur kjolar uppfattas mest i allmänhet :) Det går ju naturligtvis att gå i kort kort och ha stay-ups...om man nu känner för det :)...sen om det passar sig eller inte låter jag vara osagt. 
  • Linnea1994
    Jenny 46 skrev 2016-11-21 11:57:01 följande:
    Bär sällan trosor under kjol eller klänning
    Hmmm samma "tjej" här som i andra trådar som försöker fråga vad folk har för underkläder.....
  • Hasse99
    Linnea1994 skrev 2016-11-22 13:38:27 följande:
    Hmmm samma "tjej" här som i andra trådar som försöker fråga vad folk har för underkläder.....
    Frågan är nog mer är det en kvinna överhuvudtaget och inte nån sjuk man
  • Linnea1994
    Hasse99 skrev 2016-11-22 13:39:59 följande:
    Frågan är nog mer är det en kvinna överhuvudtaget och inte nån sjuk man
    Så klart det är! Därav mina cituationstecken....
Svar på tråden Blev en kort kjol idag