Inlägg från: Flisan41 |Visa alla inlägg
  • Flisan41

Svårt att få barn vid 44 och uppåt?

Hoppar in här! Var hos läkaren idag. Är på cd 23 och körde med RR fram till dag 14 men började ta ÄL test dag 10 men inget utslag fram till dag 15... Antingen har jag inte haft ÄL eller så inföll den innan dag 10 vilket aldrig hänt förut så isf beror det på RR som jag inte testat förut! Det jag märkte när jag tog RR var att mitt luktsinne blev himla förstärkt Kändes nästan som att vara gravid.. ALLT luktade för mkt. I vilket fall som helst skrev läkaren ut Provera att ta cd 15-25 och Letrozol att ta cd 3-7... Är 42 förresten. Ett barn som är snart 10. Någon som har erfarenhet av provera?

• Flisan41

Hej! Glad gubbe på ÄL test igår em. Ingen glad gubbe idag. Betyder det att ägget släppt typ som inatt? Nån som vet?

• Flisan41

Har ätit Letrozol denna cykel dag 3-7 och i tisdags fick jag glad gubbe och vi sexade loss. Sedan har mannen varit bortrest men eftersom jag inte var positiv på ÄL test i onsdags så tror jag det var rätt bra tajmat ändå. Men idag har jag haft så sjukt ont i "tjejmagen" hela dagen, först ikväll har det släppt och jag har mått illa till och från. Ngn mer som upplevt detta efter Letrozol?

• Flisan41

Jag har inte mätt min slemhinna men jag tror jag har tunn slemhinna. Sparsam mens och blöder endast 3 dagar. Har fått Letrozol utskrivet trots egen ägglossning men vad heter östrogencremen och när i cykeln ska man ta den?

Svar på tråden Svårt att få barn vid 44 och uppåt?