• Darimna

Javex - Varför läcker flaskan!

Javex flytande rengöring, det enda alternativet till klorin i många vanliga butiker kommer i en flaska som måste hållas stående hela tiden annars rinner innehållet ut!

Vad är det för förbannad idioti att tillverka en flaska som inte håller tätt!?! 

Är det någon som känner till meningen med detta?

Jag har försökt ta reda på vilka som tillverkar den men hittar inget, det står bara "tillverknin: Belgien" på coops hemsida.

Det är bara så fruktansvärt dumt liksom, visst det står tydligt på flaskan, men den kan ju välta! Kassörskan lägger ofta ner den på bandet och påsen kan ju välta i bilen på vägen hem, den kan vältas omkull i städskåpet eller vad som helst. Varför inte bara göra en flaska som inte är öppen?? 

• Svar på tråden Javex - Varför läcker flaskan!
  • Griseknoen35

Stör mig också på det. Titta på flaska om du hittar tillverkare, brukar stå på etiketten.

• Darimna

Ja visst, jag ska titta närmare, men om den tillverkas i belgien är det tveksamt om jag kan skriva ett argt brev till dem och om jag skulle få något svar

• Griseknoen35

Tror att de måste ha en svensk kontakt annars får man vända sig till återförsäljaren.

Svar på tråden Javex - Varför läcker flaskan!