Bäst längd för kvinnor, killar,?
Anonym (Get shorty) skrev 2017-08-28 01:32:52 följande:
Motsvarigheten till killars oro över kort penis verkar det vara. Många tjejer låter mycket oroliga över en kort längd och hade kanske ökat någon decimeter till.Lite undrar man om det är en avundsjuka som finns?
Däremot blir är ofta opraktiskt att vara kort i ett land där man hör till de kortaste 10 %. Jag har inte komplex över min längd, men den ställer till det för mig i vardagen. Det är jobbigt att stå i trängseln i tuben, när andras armbågar hamnar i ansiktet på mig. Det är tungt att jobba i kök, där arbetshöjden är 10 cm för hög för mig. Det är knepigt att köra bil, när jag måste ställa in alla inställningar på max. Visst går det, men det är inte optimalt.
Sedan tror jag inte heller att kvinnor går runt och dissar män för förment små penisar. (Hihi du ser ut att ha kort penis, dig kan inte jag vara med. Hihi. Hur ofta har du hört den? Jag aldrig.) Men motsvarande händer mig, som kort tjej: både andra kvinnor och män kommenterar min längd, med en nedvärderande ton förstås. Ofta tycker de själva att de är roliga. Det tycker inte jag.
Lyckligtvis är jag inte för kort i andra länder. Det brukar vara väldigt skönt att befinna sig i Sydeuropa. :)