Inlägg från: Anonym (bastard) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bastard)

Bäst längd för kvinnor, killar,?

BeaKiddo skrev 2017-08-27 18:43:50 följande:

Visst är det intressant att så fort någon startar en tråd om korta kvinnor så blir tråden och ts fullständigt nedsablade av upprörda forummedlemmar. Alla dessa omotiverade komplex som korta kvinnor har, sägs det då. Hur kan du tro att män inte gillar korta kvinnor, heter det.

Ja det är väl jätteenkelt. I en omröstning om vilken kvinnolängd killar gillar finns inte ens alternativet under 165 cm.

Det finns inget alternativ för kvinnor över 185 också? Jag vet mååånga killar tycker över 185 är ideal, de är över 190 eller så.

I allmänhet både kortare eller extremt längre än medel är nackdel. Ideallängd är någonstans mellan 170-185
  • Anonym (bastard)
    Anonym (bobo) skrev 2017-08-28 11:39:53 följande:

Håller inte med det. Jag är 192cm själv och en tjej kan inte vara för lång för mig. Hellre över 185 än under 175. Hon kan vara gärna längre än mig, inga problem med långa läckra ben..

Jag är inte en lång man (180) och jag föredrar inte superlånga tjejer . Under 170 och över 185 är ganska fel för mig. Röstade 175-180, tycker mest ideal och passande längd för medellång man som jag
  • Anonym (bastard)
    Anonym (Pia) skrev 2017-08-28 13:46:56 följande:

Jag är 155 cm, varför finns inte det bland alternativen?

Eftersom majoriteten av männen är över 170 och knappast tycker ~165 är "bra längd"
Svar på tråden Bäst längd för kvinnor, killar,?