BF augusti 2017
Grattis alla!!! Också plussat oväntat i förrgår och verkar ha BF 1/8. Känns helt sjukt. Kan jag mejla mitt namn till nån angående FB-grupp? Vill helst inte att det ligger öppet i en tråd nämligen!
Grattis alla!!! Också plussat oväntat i förrgår och verkar ha BF 1/8. Känns helt sjukt. Kan jag mejla mitt namn till nån angående FB-grupp? Vill helst inte att det ligger öppet i en tråd nämligen!
Har också precis plussat, efter år av kämpade och efter en första IVF. Äntligen!
Hej tjejer ????
Plussade också igår, är jätte gärna med i gruppen också om någon vill skicka meddelande till mig?????
Hej!!! Jag plussade ett svaaaaagt streck idag, men ack ett streck! Hade ni tydliga streck? Har BF 13 Augusti 2017 så fall. :D
Ja, detta var vårt första försök och våra tankar har nog alltid vara att detta kommer att ta lite tid, lite tid att hinna förbereda sig på allt, så nu känner jag mig totalt helt oförberedd men samtidigt så glad.. och rädd... livrädd.
Ni alla som plussat har ni ringt till MVC och fått tid för inskrivning? Kommer ni att göra KUB-test även ni som är under 35? Vecka 12 är låååångt kvar, när kommer ni berätta för era närmsta?
Ja, jag har så mycket frågor men ingen att bolla med...