• Sabii

BF augusti 2017

Jag plussade idag. BF 2/8 :)

• Sabii

Vad spännande för oss :D , vet inte hur man skapar en sluten grupp kan gå in på fb och se om jag kan fixa en sida. :)

• Sabii

Har nu skapat en grupp på fb. Behöver era namn så jag kan lägga till er. Det är en hemlig grupp där endast medlemmar kan söka på gruppen och se innehåll osv. Helt dolt innehåll för utomstående. :D

• Sabii
    collansM skrev 2016-11-23 18:59:16 följande:
    Sol Fayme Maria Elmén heter jag på Fb :D
    lägger till som vän :)
  • Sabii
    Lizza85 skrev 2016-11-23 19:24:11 följande:

Jag heter Lisa Andersson på fb. Kanske kan de stå Jyrgen också.

Du har ett väldigt vanligt namn, blir svårt att hitta dig :) Sök efter Sabina Åkesson det är jag :) tror det blir lättare att hitta mig :)
  • Sabii

De som är intresserade att vara med kan skicka sin mailadress så lägger jag till er i gruppen :) kan skickas som privat meddelande :)

• Sabii
    sofiesaxe skrev 2016-11-26 07:41:59 följande:

Hej! Jag plussade i måndags. Har bf 1/8. Jag heter Sofie Saxe på fb och är gärna med i gruppen.

kan du beskriva din profilbild?
  • Sabii
    semlan24 skrev 2016-11-25 21:02:16 följande:

Hej! Är också gärna med här :) plussde i tisdags redan. Har bf 3 aug. Hur kommer man med i fb-gruppen? Den är hemlig va?

Skicka mig ditt namn och beskriv din profilbild så addar jag dig :)
  • Sabii
    elmaanna skrev 2016-11-26 09:15:29 följande:

Hej! Jag plussade i torsdags! Är också gärna med i gruppen. Har dock inte heller gått ut med något så håller gärna mitt namn hemligt! Någon jag kan lägga till för att vara med i gruppen?

skicka på privat meddelande ditt namn och beskriv din profilbild :)
Svar på tråden BF augusti 2017