Inlägg från: encarro |Visa alla inlägg
  • encarro

BF augusti 2017

Grattis alla!!! Också plussat oväntat i förrgår och verkar ha BF 1/8. Känns helt sjukt. Kan jag mejla mitt namn till nån angående FB-grupp? Vill helst inte att det ligger öppet i en tråd nämligen!

• encarro
    Delinda skrev 2016-11-23 21:36:42 följande:

Har också precis plussat, efter år av kämpade och efter en första IVF. Äntligen!

Åh grattis!!!
  • encarro
    loveyouu skrev 2016-11-24 19:01:08 följande:

Hej tjejer ????

Plussade också igår, är jätte gärna med i gruppen också om någon vill skicka meddelande till mig?????

Hej! Grattis!! Skicka ett meddelande (här) med ditt namn på FB så kan jag lägga till dig som vän!
  • encarro
    noyen skrev 2016-11-26 20:33:39 följande:

Hej!!! Jag plussade ett svaaaaagt streck idag, men ack ett streck! Hade ni tydliga streck? Har BF 13 Augusti 2017 så fall. :D

Grattis!! Hade ganska svagt första gången men druckit mycket då så urinen var nog utspätt... Sen höll jag mig ett tag och tog ett nytt, då var det stor skillnad!
  • encarro
    Justemma skrev 2016-11-29 08:07:18 följande:

Ja, detta var vårt första försök och våra tankar har nog alltid vara att detta kommer att ta lite tid, lite tid att hinna förbereda sig på allt, så nu känner jag mig totalt helt oförberedd men samtidigt så glad.. och rädd... livrädd. 

Ni alla som plussat har ni ringt till MVC och fått tid för inskrivning? Kommer ni att göra KUB-test även ni som är under 35? Vecka 12 är låååångt kvar, när kommer ni berätta för era närmsta?

Ja, jag har så mycket frågor men ingen att bolla med... Flört 

Grattis!!! Känner igen mig i dina tankar, också livrädd men glad, oförberedd, overkligt osv.. Tänkte på det med KUB-testet, får man göra det innan 35? Jag ringde nästan direkt och fick tid hos BM 15 dec. Har berättat för en kompis och mamma redan och är i 5 (4+5). Och kommer berätta för en till kompis ganska snart. Sen väntar jag nog lite med andra nära men vet inte hur länge jag orkar vänta... Kanske inte enda fram till V12 haha
Svar på tråden BF augusti 2017