Inlägg från: sofiesaxe |Visa alla inlägg
  • sofiesaxe

BF augusti 2017

Hej! Jag plussade i måndags. Har bf 1/8. Jag heter Sofie Saxe på fb och är gärna med i gruppen.

• sofiesaxe
    Sabii skrev 2016-11-26 12:00:22 följande:

kan du beskriva din profilbild?

Jag har en bild på mig själv, tagen från sidan. Mörkbrun page och svarta glasögon.
  • sofiesaxe

Jag kan skapa en grupp men det verkar som att det bara går att starta en grupp genom att lägga till av sina befintliga vänner. Är det någon som har lust att bli vän med mig så att jag kan testa att starta en grupp? Jag heter Sofie Saxe och har brun page och glasögon på min profilbild.

• sofiesaxe

Nu har jag skapat en grupp. Än så länge heter den Vi som älskar att baka bullar.

Här kommer länken:

m.facebook.com/groups/583793328493361

Kolla om ni kan ansöka om att gå med, om det inte funkar måste ni lägga till mig som vän på facebook. Men vi kan avsluta vänskapen när ni gått med i gruppen.

Skicka ett meddelande på facebook om ni vill att jag ska lägga till er. Jag heter Sofie Saxe och har en profilbild tagen från sidan. Brun page och svarta glasögon.

• sofiesaxe
    isaswe skrev 2016-11-30 09:28:44 följande:

Åh, är gärna med i gruppen. Om det är okej att det är mitt andra barn dvs. Kan dock säga att jag redan glömt allt om hur det var att vara gravid och ha en nyfödd :')

Det här blir mitt tredje barn så det spelar väl ingen roll. Vi är ju lika gravida allihopa oavsett. ????
  • sofiesaxe
    loveyouu skrev 2016-11-30 18:11:41 följande:

Hahaha håller med namnet vad perfekt :D

Har också ansökt

Hur ser din profilbild ut?
  • sofiesaxe

Du följer länken högre upp i tråden och skickar ett meddelande till mig på facebook. Läs inlägget högre upp så står allt.

• sofiesaxe

Nu har jag skapat en grupp. Än så länge heter den Vi som älskar att baka bullar.

Här kommer länken:

m.facebook.com/groups/583793328493361

Kolla om ni kan ansöka om att gå med, om det inte funkar måste ni lägga till mig som vän på facebook. Men vi kan avsluta vänskapen när ni gått med i gruppen.

Skicka ett meddelande på facebook om ni vill att jag ska lägga till er. Jag heter Sofie Saxe och har en profilbild tagen från sidan. Brun page och svarta glasögon.

Svar på tråden BF augusti 2017