Inlägg från: kaaarinr |Visa alla inlägg
  • kaaarinr

BF augusti 2017

Finns det någon ny Facebookgrupp nu som fortfarande är öppen? :)

• kaaarinr

Jag startar annars gärna en grupp, men någon behöver först lägga till mig som vän så att jag kan bjuda in den personen!

Skriv gärna ert namn här om ni vill bli tillagda så kan jag starta den nya gruppen :)

• kaaarinr

Ni som vill vara med i gruppen, skriv ert namn (och gärna hur profilbilden ser ut om det är fler med ert namn) så kan jag lägga till er!

• kaaarinr

Jag har lagt till alla er som skickat ert namn till mig i PM :) Ni andra som skrivit har att ni vill vara med, jag behover lagga till er som van forst sa skriv ert namn i PM sa kan jag lagga till er!

Moa, jag ar lite osaker pa vem som ar du :P Har du ett axelbandslost linne och tittar nedat pa bilden? Eller tittar du in i kameran?

• kaaarinr
    Alfonsmamma skrev 2016-12-12 19:53:23 följande:

Jag har också bf den 14/8 ???? Dock mitt andra barn

54321hej skrev 2016-12-12 19:44:27 följande:

HEMLIG FACEBOOKGRUPP. Jag har precis skapat en hemlig facebookgrupp som jag nu vill värva medlemmar till Jag har själv blivande förstagångsföderska som nyligen plussat och har BF 22 augusti enligt min graviditetsapp. Skicka ett meddelande till mig om du vill att jag ska lägga till dig i gruppen. Jag kommer inte vilja berätta om min graviditet för släkte och vänner förrän vecka 12 och det skulle vara skönt att ha några att dela tankarna med fram tills dess och även efter vecka 12. Välkomna.

Om du vill vara med så finns det redan en hemlig grupp där vi är ett par stycken :) skicka ditt namn i PM om du vill att jag lägger till dig!
  • kaaarinr
    Mickiszz skrev 2016-12-17 20:05:39 följande:

Kan man vara med i den här gruppen? Skulle så gärna vara med! Mikaela Wäisänen från Tornedalen i Norrbotten!

Har lagt till dig som vän nu!
  • kaaarinr
    Lisanil skrev 2016-12-19 12:30:00 följande:

Är jättegärna med i en Facebookgrupp med br i aug! :) heter Lisa Nilsson Wallin på fb!

Har lagt till dig! :)
Svar på tråden BF augusti 2017