BF augusti 2017
Någon som startat en facebookgrupp? Finns ju en för juni, juli, augusti men känns lite jobbigt att vara med i en grupp där vissa är nästan 3 månader före. BF 24/8 här =)
Någon som startat en facebookgrupp? Finns ju en för juni, juli, augusti men känns lite jobbigt att vara med i en grupp där vissa är nästan 3 månader före. BF 24/8 här =)
Vill någon lägga till mig i fb gruppen? Emelie Möller har blont hår och en svart tröja med blå skjorta under. Kram ?? BF 28/6. Så forfarande väldigt tididigt men testade med digitalt imorse och där stod gravid! :)
Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås
Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås
Jag har också plussat idag. Borde bli bf ca 26/8. Har två barn sedan innan -10 och -13 så detta blir tredje om allt går väl. Har haft ett MF innan och är 38 år så jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Kan man vara med i Facebookgruppen om man har hemlig profil? (Högsta sekretessinställningarna)
Haha misstänkte de, såhär ser min profil bild ut
Ni kan skicka pm till mig.
Lägger till dig Alexandra
Gick inte att adda dig som vän på fb Alexandra?
Hej vill också vara med i gruppen tack ?
Jag kan inge gå in å skiva meddelande med appen vet ej varför . Mitt namn på Facebook Hannah Falck
Hur den ser ut ? Ja det är en bild på mig med blond fläta?
Hur den ser ut ? Ja det är en bild på mig med blond fläta?