Inlägg från: KristinaJ |Visa alla inlägg
  • KristinaJ

BF augusti 2017

Fjällko skrev 2016-12-21 18:54:37 följande:

Hej!

Första gången för mig, fortfarande lite chockad, svårt att smälta.

Så sjukt. Är 30+ så räknade med att det skulle ta flera månader.

Men fick precis veta att det tydligen gick på första försöket! Sånt trodde jag inte skedde.

Hm, glad men det gick så fort allting, lite antiklimax, känns lite tidigt.

BF 2017-08-30.

Herregud.

Blir nog bra.

Också 30+ och nyplussad! Bf 26 aug. Dock barnlös i drygt tre år, gravid via ivf. Livrädd men såå hoppfull ändå!
  • KristinaJ

Hej, hur blev det med fb-gruppen? Har alla blivit tillagda? Jag är gärna med men inte fått någon inbjudan trots dm! :) 

• KristinaJ
    Skrutt 83 skrev 2016-12-29 07:51:24 följande:

Här är idag mf ett faktum... önskar er alla stort lycka till!

Men neeej, åh jag beklagar. Har du fått det bekräftat eller känns det bara så? :( <3 
  • KristinaJ

Hej alla, hur går det för er? :) gick själv in i vecka 7 idag och slungas mellan lyckorus och att surfa barnrumsinredning till tårar och smått panik över att lilla pårlan kanske inte utvecklas som hen ska. Min första graviditet och gissar att det är lika delar hormoner samt lika delar "helt normalt att oroa sig".

Hur mår ni? Symptom? Mina bröst är svullna och bröstvårtorna sticks och liksom bränner till och från. Är också lite uppsvälld men mindre orolig i magen nu än för två veckor sedan. Då var jag bubblig och lite dålig i magen (haha sorry för info) nu mest molar det och drar till och från. Men mår inte illa men mår ändå lite skumt och har en lätt lätt känsla av åksjuka till och från.

Har hela tre veckor kvar till tidigt ultraljud. Känns som en evighet!!!

Svar på tråden BF augusti 2017