• jossec

bf juli 2017 i Göteborg

Hej! Någon mer än jag som plussat och ska ha bebis i juli som bor i Göteborgsområdet??Kyss  (är nu i v.6 , 5+2) 

• Svar på tråden bf juli 2017 i Göteborg
  • Rebecka S

Vi har än så länge bestämt att vi inte ska göra kub, vi kanske ändrar oss senare. Hur gamla är ni? Jag är 28 och min man 30. När tänker ni berätta för familjen?

• Rebecka S

Jag måste föresten berätta en annan jätteotlig grej. Min lillasyster plusade nu i veckan. De har försökt exakt lika länge som oss och är beräknade (enligt NC precis son vi) till tio dagar efter oss. Helt sjukt!

• elmaanna

Hej! Jag är i vecka 4+4, så ganska tidigt! Bor också i Göteborg så tänkte att det kunde vara kul att prata med någon i trakten! Glad

• Miiah8

Jag är 24 och min sambo 25.

Jag berättade för min mamma samma dag som jag plussade i v7! Men hon är min bästa vän! Sen så har resten av familjen fått reda på det nu i vecka 10. Har bara berättar för en kollega än så länge! Jobbar på ett äldreboende och jag mår illa av allt så tror alla börjar förstå ... men lite väl tidigt att berätta än känner jag! Man vill gärna vara säker på att fostret sitter där det ska!

• Rebecka S

Vi har berättat för syrran, min mans bror och mina bästisar. Vi tänkte berätta för våra föräldrar i jul.

• green78

Hejhej! Hur går det för alla? Hur mår ni?

Här är det förkylt, igen, tredje gången på två månader... Men det går väl över.

Det värsta illamåendet verkar ha gett med sig här, bara jag äter ordentligt så är det ok. Fast lite tufft på morgonen fortfarande.

Om en vecka har vi kub-test, skall bli spännande! Fick hem en lapp om att vara med i en studie där de gör nipt-test, görs bara med ett blodprov på mig, och sen ett på bebisen efter den är född. Det visar dels de trisomi-fel som kub gör, fast några till, och sen kan man tydligen få reda på kön med. Fast det har vi bestämt oss för att inte göra. Hur tänker ni andra om det?

Hoppas ni mår bra allihop!

• Rebecka S

Spännande! Jag mår bra men är fortsatt trött och illamående. Hoppas att det går över snart.

• Koko_anna

Hej är i vecka 11(+4) bor mitt i Göteborg och har mått riktigt dåligt första tiden och hoppas det snart släpper. Det är mitt första ??

• småvildingar

Hur går det för er alltihop? Längesedan jag skrev nu!

12+6 idag så det går sakta men säkert framåt :)

Svar på tråden bf juli 2017 i Göteborg