• ana brente

Träningskläder!

Hej! Har äntligen hittat ett par sköna tights på Stadium som funkar bra hittills och känns som jag kan växa lite till också.... problemet är att de är gråa och med växande mage kommer även problemet att det småskvätts lite i brallorna nr jag tränar..... Några tips på gravidtights som döljer om man kissar på sig lite - grå är ingen bra färg Typ glansiga svarta? Som dessutom är gravidmodell då förstås..

• Svar på tråden Träningskläder!
  • ana brente

Jag har tänkt på det men är inte det obekvämt när man tränar? Någon som testat?

• Hundtoka90

Du måste ju ha trosskydd givetvis, om du kissar så byxorna blir blöta så innebär det ju också att din urin hamnar på sittbänkar, redskap osv och hur fräscht är det. 

• Sofie L 84

Hej! Är ungefär i samma mode som jag inbillar mig TS - det är alltså inga pölar på golvet vi snackar om... för mig är det betydligt mindre vätska än det svett som hamnar på träningsredskap och så. D v s byxorna fångar upp det och jag vill bara inte att det syns... men det är möjligt att man måste ta steget och införskaffa inkontinensskydd... känns som det tar emot lite att göra det bara... Vanliga bindor är kanske ett sätt att slippa det där jobbiga köp-momentet. Erfarenheter?

• PetraMSnö

Hej! Jag har testat Tena just för träning... Kör ett par svarta lite glansiga shorts så behöver du inte oroa dig.. Jag hade ett tag mycket värre problem än du men även Tenas lite större skydd funkade utan att synas. Körde ett par tights under shortsen för att hålla allt på plats...

• Lottisen1984

Hej! Några andra erfarenheter från någon...? Känns som det är en viss trygghet att att ha ett skydd så man vågar ta i, hoppa etc... Börjar känna mig lite orolig då det hänt att jag kissat när jag nyst på senaste tiden. Samtidigt känns det ju inte som det är meningen att det ska kännas som man behöver "blöja" så fort man är gravid... Vilka är era bästa tips vid träning när det gäller kläder och ev skydd?

• Vickan I

Haha kissnisse är du igång igen med dina trådar och flera nick?!

Svar på tråden Träningskläder!