mabs skrev 2016-12-10 11:35:36 följande:
Jaaa verkligen! Samma här, kl 20. Vi får inboxa här på måndag och tala om hur det gått, om vi självklart orkar. Förhoppningsvis har det gått bra. Så bra för dig som ändå är ledig på måndag så du kan vila ut ordentligt hemma sen. Jag frågade chefen om ledighet, som tur va fick jag det. Så tacksam över att inte behöva berätta för min chef varför jag vill ta ledigt. Igår berättade en nära vän till mig att hon är gravid i vecka 6. De har försökt i över 6 år! Blev såå glad för hennes skull. Snart är det vår tur "i väntan", snart så.
Ne tyvärr ingen blogg, såg nu att du hade en. Ska in och läsa flitigt :) Så himla skön känsla att veta att man inte är ensam om alla dessa känslor och tankar.
BergOchDalbanan1985: Åå jag hoppas! Som du säger, det är vi alla värda. Visst brukar det vara max fem dagar efter äggplocket som man åker tillbaka om nu allt "går som det ska". Undra om de har öppet på helgerna, eller man kanske får åka in på fredag.. ska försöka slappna av nu. Så nervös haha går liksom inte att tänka på annat.
Ja, vi får följas åt, så häftigt att vi gör det samtidigt! :)
Ja, så skönt att vara ledig! Undra hur man mår dagen efter, om man orkar jobba då? Vad skönt att du fick ledigt utan att behöva berätta!
Åh, wow, vad underbart! Ja, snart är det vår tur:)
Ja, man känner sig verkligen mindre ensam i detta när man får läsa om andra i samma situation och skönt att kunna stötta varandra!
Spännande att vi kan få bli ruvare nästa vecka!!