• Anonym (poop)

    Hur ofta bajsar ni?

    Bara nyfiken.

    Svara som det oftast är.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta bajsar ni?
  • Anonym (Anonymanonym)

    Bajsar typ varje dag. Om jag inte gör det kan jag få jäkla ont i magen.

  • Anonym (H)

    En gång per dag. Jag har inga problem med att varken bajsa på en offentlig toalett eller hemma hos någon annan. Jag tror denna orädsla hjälper för att hålla igång magen och inte kämpa emot tarmen.. Förstår inte varför man ska skämmas för det mest naturliga som alla människor gör.

  • Anonym (Annah)

    1-4 gånger per dag.Viktigt hålla tarmarna rena utan skit.

  • Anonym (Väldigt ofta)

    Jag behöver äta 1600kcal om dagen för att gå upp till 45kg (som jag vill) från mina 40 (på 155cm)

    Så jag siktar på 2000 för att nå det snabbare. Bajsar därför som en elefant 2ggr om dagen. det är ofantligt mycket mer mat än vad jag är van att äta.

  • Anonym (Jag)

    Varannan dag stämmer bäst vissa veckor mindre andra mer. Är väldigt hormonellt styrt

  • Anonym (Haha)

    Jag tycker också om att bajsa, speciellt min morgonbajs, som brukar vara en riktig stor hög Cool Total är det 2-3 gånger om dagen. Det gäller åtminstone när jag är hemma, någon annanstans blir det annorlunda. När jag är på semester hända det oftas att jag inte bajsar i flera dagar, innan rutinen kommer igång igen.

  • Anonym (Mat)

    Det beror på hur jag äter, ifall jag äter typ lchf så blir det kanske varannan dag men äter jag mycket mjöl och frukt så kan det bli många gånger per dag, plus att jag får mycket gaser i magen då. Lchf passar mig bäst men jag har väldigt svårt att orka hålla det i längden, med alla frestelser i närheten...

  • Anonym (Annah)

    Hatar att bli förstoppad men vill helst vara ifred att sköta magen.

  • Anonym (Y)

    Gör en tarmtömning en gång om dagen, min fru bajsar 1 gång i veckan. 

  • Anonym (I)

    ni som bajsar 1 gång per vecka. Låter praktiskt.


    Vilken sorts kost har ni? 

  • moaguuun
    Anonym (Y) skrev 2022-01-22 13:18:42 följande:

    Gör en tarmtömning en gång om dagen, min fru bajsar 1 gång i veckan. 


    Som hon erkänner ja. Kanske inte vill berätta hon gör det varje dag.
  • hanna1204
    Anonym (Anna) skrev 2016-12-09 09:26:47 följande:

    Vet att det finns människor som bajsar flera gånger om dagen. Själv gör jag det ett par gånger i veckan. Är det så att man äter mer om man lyckas med bedriften att göra det oftare än en gång om dagen eller vad beror det på? Fibrer och att man dricker mycket vatten kanske? Undar hur det kan vara så stora skillnader mellan olika personer....


    Jag äter normala måltider. Dricker lite för dåligt. Bajsar tre gånger om dagen. Bajsar man bara ett par tre gånger i veckan är man förstoppad och rensar inte ordentligt. Inte nyttigt. Folk här på FL tror ofta att ett par gånger i veckan är normalt. Läkare säger tre gånger per dag till tre gånger i veckan. dietister tycker som jag. Varför man tycker så olika från professionshåll är en gåta.
  • Anonym (Ballong)

    Det varierar hela tiden. Ibland kan det dröja 3-4 dagar, medans vissa dagar går man 3-4 gånger på en dag, men vanligtvis en gång per dag typ.

  • Anonym (SÅS = Skönt Å Skita)

    Bajsar varje dag och känner att det är dagens höjdpunkt då det ofta är så gudomligt skönt.

Svar på tråden Hur ofta bajsar ni?