• Hannahlillemor

BF Augusti 2017

Plussade i fredags, helt oväntat! Försökte i 3 år + på klinik med min före detta utan resultat. Förhållandet höll inte heller.. idag har jag träffat en ny och efter 8månader plussade vi. Är såklart överlycklig men samtidigt lite orolig. Någon annan som har BF i aug -17?

• Svar på tråden BF Augusti 2017
  • Klin

Grattis! :D

Jag plussade igår men har inte fattat det än. Det sjunker nog in så småningom haha! Är beräknad till 7 augusti:)

Försökte med mitt ex också men där blev aldrig något. Nu har jag varit gravid två ggr på ett halvår med min nuvarande :D Tror verkligen på det här med kemi och hur man passar ihop! 

• Niko92

Hej,

Först och främst GRATTIS Till er ????

Jag plussade i förrigår på CB digital 1-2veckor stod det. Kan fortfarande inte tro att det är sant och är livrädd att jag ska få min mens som beräknat den 5.12 :(

Vi fick MA i april i år och jag kan inte riktigt släppa oron om att det kommer hända igen. :(

Hur hanterar ni er oro har ni några bra tips?

• Bjoork

Plussade i måndags, bf i början av augusti, har tid för ultraljud för att se hur långt gången jag är, blivit gravid trots spiral i, hehe. Har två barn födda september 15 och juli 16 så detta är vårat tredje. :)

• Hannahlillemor

Grattis allihopa ! ???? Tror verkligen också att kemin spelar in mycket. Är de rätt så är det ! :)

Går med ständig oro faktiskt..är en hemskt pessimist och vågar inte fira graviditeten. Känns som om den kommer att tas ifrån oss då.. går och är livrädd med en blandning utav sprudlande glädje ! :P

• limons

Grattis till plussen!:)

Fick själv ett häromdagen, lite sådär skräckblandad glädje är det ändå eller hur?:) med lite snabb uträkning borde dehär lilla fröet, om allt går som det ska, vara färdigbakad till precis början på augusti.

Molvärk kommer och går. Hur är det för er?

• Pluto123

Grattis till alla plussen! :)

Själv plussade jag igår och kan inte riktigt ta in det! Är beräknad till 7 augusti, om jag räknat rätt.

Har också molvärk som kommer och går mest hela tiden..

• Mimmzan

Hallå! Jag plussade igår efter 5 års längtan ! Försökte 3 år med min första och 2 nu med min nya och detta blev till via en andra insemination! :) jag fyller 25 år snart och min sambo fyller 37 i vår ! Hoppas verkligen att detta mirakel vill stanna ! Vi ska vara beräknade till den 8 augusti 2017 :) hur känner ni er? Jag har bara "mensvärk " och väldigt stuva och lite ömma bröstvårtor annars inget alls direkt !

• Tellan81

Hej, mina inlägg fortsätter att försvinna, jag vet inte vad jag gör för fel.

Jag plussade igår! Fortfarande overkligt! Tredje barnet, 35 år bor i Stockholm.

Jag har ett förslag. Vi hade en väldigt trevlig hemlig facebookgrupp i väntan på att bli gravid.

Blev mer personligt och man fick notiser till mobilen om man ville.

Jag kan starta en om ni är intresserade?

• Niko92

Jag är väldigt intresserad av fb grupp : )

Jag har BF 13/8 enl. Uträkning. Stämmer med mina ägglossningstest också : )

Är ändå väldigt nervös, har inga som helst symtom förutom svullen mage som jag brukar ha innan mens och svulla bröst.

Jag vågar knappt tro att det är sant : )

• Hannahlillemor

Hade vart mysigt med en grupp på Facebook! Men jag har tyvärr bara instagram :P

Jag är väldigt uppsvälld & rapig, någon som känner igen sig?

Svar på tråden BF Augusti 2017