• Anonym (q)

Blir så jäkla less

Anonym (Gah) skrev 2016-11-30 22:59:56 följande:
    Ja han har sagt till men det hjälper inte.... Dom får komma precis när dom vill EG såklart men är ändå bra att få veta innan för just mat och ifall vi inte är hemma.. Jag har som sagt fått åka hem flera gånger och även varit krasslig och vilat på soffan när de kommit hem med ett gäng kompisar... Hade man vetat om hade jag kunnat säga nej till kompisar för att jag var sjuk och dessutom lagt mig i sovrummet och sluppit bli störd. . Idag fanns det rester kvar som jag tänkte han och hans andra barn som var här kunde äta eftersom jag varit upptagen med yngsta so varit som en klängapa. men det räckte inte till två till.. Men dom fick nöja sig med köttsoppa på burk inte populärt men det får dom tåla..
    Varför måste du hem och låsa upp?
    Pappan får nog faktiskt ta lite mer ansvar i vardagen helt enkelt .

Men ni måste kunna prata med dessa barn som uppenbarligen är tillräckligt stora för att ta sig hem till er på eget bevåg. Prata inte med deras mamma om det inte hjälper, prata med barnen. Har de inga nycklar, nehej då kommer de inte in förrän någon kommer hem (ordinarie tid) inte att du ska skynda dig hem . Efter 2 ggr och det är lite kallt ute, kommer de inte glömma nycklarna fler ggr. 
Svar på tråden Blir så jäkla less