Inlägg från: Anonym (H33) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H33)

Stora bröst

Anonym (Sindy) skrev 2019-10-01 21:50:07 följande:
    Oooh! Drömmen vore ju att få se Båda dom där hänga helt fritt... Det där, explicit som det nu är, får en ändå att längta efter mer. Herre jäklar kvinna, somliga är naturen snäll mot!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Sindy) skrev 2019-10-01 22:01:36 följande:
    Wow... just wow...!!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Sindy) skrev 2019-10-03 10:13:29 följande:

Dagens träning klar, få se om det blir ett träningspass även ikväll ..

Alltså... jag vet inte ens vad jag ska säga... man vill bara se mer av dig!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Johanna) skrev 2019-12-04 15:12:01 följande:

Jag har 70H, kanske inte världens största bröst direkt, men stora i proportion till min kropp. Tänker inte så mycket på om det är mest för- eller nackdelar med att dom är stora.. jag känner mig väldigt kvinnlig i min kropp, många män verkar uppskatta dom.. kan vara lite knepigare att träna vissa sporter eller övningar..

Och andra som tittar.. ja gör de det med lite stil så blir jag mest smickrad. Men kategorin äldre gubbar som verkligen glor på mig blir mest patetiskt. Och i sammanhang med en kille som jag själv är attraherad av så är det ofta en väldigt bra tillgång :)

Låter fullkomligt makalöst vackert! Stora bröst på en liten ram är oslagbart vackert!
  • Anonym (H33)
    Anonym (TW) skrev 2019-12-16 23:33:32 följande:
    Tack! Min vikt nedgång har inte gjort att mina meloner har blivit mindre. Har 70H ibland 70I bh-storlek beroende på bh. Hänger gör de även om jag har blivit rätt vältränad.

Men jag antar att bröst i min storlek hänger. Tyngdlagen gör sitt.

Dom ser inte så jätte stora ut som Micke vill få det att låta dock, tycker jag - men det kanske bara är vinkeln som luras?

För övrigt låter din kropp väldigt fin som du beskriver den =)

• Anonym (H33)
    Anonym (.) skrev 2019-12-17 23:02:22 följande:

Fattar inte grejen med er män och jättepattar...

Har inte formen större betydelse än storleken?

Nix!
  • Anonym (H33)
    Anonym (.) skrev 2019-12-17 23:40:10 följande:

Haha, ok...men då är min nästa fråga: föredrar ni naturligt stora bröst? Alltså inget inopererat...

För jag har läst inlägg av åtminstone en här som jag förstått från andra trådar är en stark motståndare till övervikt. Och hur ofta möter du på en smal, nätt tjej med naturliga jättebomber? Måste ju vara svårt att hitta drömkvinnan...

Nu blev det op, men jag måste ju bara få fråga...

Sen ska jag vara tyst, lovar...om det ämnet iaf:)

Det är som man säger. "Big boobs doesn't count if you're fat!" Feta brudar går bort, oavsett hur rejäla lökar dom har. Det spelar liksom ingen roll om tuttarna är bra om resten av kroppen inte är attraktiv. 

Så ja, en smal tjej med väldigt oproportionerligt stora, naturliga tuttar är det sexigaste som finns!! Ovanligt? Ja, Extremt, tyvärr. Och att dom hänger gör verkligen ingenting, tvärt om, det är sexigt! Lite olika stora, osv spelar heller inte så stor roll. Size matters!

Man kan inte alltid få det bästa. Ibland får man nöja sig med vad som bjuds. Och i ärlighetens namn, så är det ofta fint det med! =)

• Anonym (H33)

Alla ni som säger att formen är viktigare är ju i fel tråd iaf...

• Anonym (H33)
    Anonym (TW) skrev 2019-12-21 22:20:13 följande:

Jag är nöjd och glad över mina hängande 70H boobs.

Finns ingenting som rör sig sexigare än ett par ordentligt hängande pattar! Sjukt sexiga!! =)
  • Anonym (H33)

[quote=80115342][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-12-22 00:22:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Vilka jävla mastodonttuttar!! Vore härligt att se dom där hänga helt fritt!

• Anonym (H33)

Synd att du har så mycket tyg på dig! Ser verkligen ut som att du har ett par riktiga bomber där under!

Anonym (TW) skrev 2019-12-26 22:23:03 följande:

God fortsättning!
  • Anonym (H33)
    Anonym (TW) skrev 2019-12-27 21:21:07 följande:

Ja, jag är stolt över mina bomber.

You should be! Dig vill man se mer av! ^^
  • Anonym (H33)
    Anonym (TW) skrev 2019-12-27 23:02:16 följande:
    Anonym (H33) skrev 2019-12-27 22:23:58 följande:

You should be! Dig vill man se mer av! ^^

Tack så mycket! Börjar känna mig sugen på att visa mera.

Nej men vad härligt =)

Vill du ha uppskattning för din kropp är det här ett ganska bra ställe för en ego-boost! Dessutom är det flera andra här som också blir glada, såväl män som kvinnor ^^

• Anonym (H33)
    Helgapelga skrev 2020-01-07 18:12:38 följande:
    Mr RR skrev 2020-01-07 17:29:10 följande:
    Alla bröst är fina bröst så stå på dig :)
    Tack.

Det är inte lätt att hitta de bra männen tyvärr. Och det skall ju dessutom finnas en attraktion åt bägge hållen. Det är mycket som skall stämma.

Jag har låg självkänsla som sitter i från när jag var liten, och det är inte lätt att stärka den. Men med rätt stöd och uppmuntran från en fin man skulle jag nog kunna bygga upp den. Men vilken man vill frivilligt gå in i en sån relation?

Är du snygg nog och ger hans kuk rätt behandling så finns det nog en del som kan vara villiga att gå in i något liknande =)

• Anonym (H33)
    Deacon skrev 2020-01-07 19:14:17 följande:
    Är inte det ett ganska taktlöst resonemang och okänslig kommentar? Gissar att hon inte söker en partner som bara vill ha henne för att hon är snygg, att brösten är stora eller för att hon är en mästarinna på kukbehandling. Hon söker väl troligen en partner som älskar henne för att hon är hon.... de yttre attributen och skillsen blir mer som en bonus.

Alla vill väl känna sig speciella och utvalda i en relation?
    Säkert. Men för att någon ska orka med det så kan det krävas något lite extra för att det ska kännas värt det. Tyck att det är synd, tragiskt eller vad du vill, men den typen av "transaktioner" är inte allt för ovanliga. Och om båda är nöjda med det - vad är problemet?
  • Anonym (H33)

Ooooh, dom där tuttarna har jag saknat!!

Men du lämnar en med en längtan efter mer... ;) 

Anonym (Sindy) skrev 2020-01-28 21:08:38 följande:
  • Anonym (H33)

Herre gud kvinna, du håller ju på att svämma över den där stackars överdelen. Underbart att se, när det väller ut lite bröst sådär =)

Och alltså, för att vara rak och tydlig - size matters, iaf för mig. Större är snyggare och mer attraktivt. Så enkelt är det! =)

Anonym (TW) skrev 2020-01-30 16:48:56 följande:

Jag blev sugen på en trekantsbikini. Köpte den största storleken som fanns i affären. Den största var XL. Även den var för liten för mig. Skulle kanske behöva 2XL alt 3XL..

Svårt för att jag har strl 38 nertill. Var kan man köpa mycket stora bikiniöverdelar? Någon affär eller nätet?

Jag måste dock säga att jag är väldigt nöjd över min storlek. Har 70H- 70I beroende på bh.

Det är många som blir väldigt glada över mina bilder. Det gör att jag också blir glad och känner mig nöjd över mitt utseende. Det är inte säkert att alla skulle bli lika glada om jag hade vanliga B-C-kupa bröst och visade upp bilder på de.
  • Anonym (H33)
    Anonym (Sindy) skrev 2020-01-31 09:07:46 följande:

Lägger in en fredagsbild trots att jag tydligen är för ?gammal? o har små bröst(75G/H)

Hoppas alla får en fin fredag

Tok heller. Lyssna inte på dom där nedsättande typerna. Sånt kan man hålla för sig själv!

Och ligga, ja du, med den där kroppen och framförallt dom där tuttarna lär du ligga hur mycket du vill!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Tutt-galen!) skrev 2020-04-12 23:35:11 följande:

Bara så ni vet tjejer, troligtvis 95 % av alla killar gillar stora tuttar.

MEN om vi får frågan så svarar vi diplomatiskt att "inte det viktigaste" eller "går inte bygga en relation på brösten" osv.

Alla killar jag känner gillar stora, mjuka och gosiga tuttar.

Jag har exakt samma erfarenhet.

Större tuttar = bättre, alltid.

Svar på tråden Stora bröst